dinsdag 8 november 2011

1.27 Uur en ik kan niet slapen, heb ik wel vaker last van, wat meer pijn en een tramadol die niet echt wil werken en dan zit je zomaar midden in de nacht een berichtje te typen.
Vandaag lekker opgeschoten met de IJsprinsessenbeer voor het spookje, ondertussen knuffelt zij me nog net niet dood, want ik ben de liefste omi die er is, maar dat kan ook niet anders met al die schatten van kleinkinderen.
De beer is echt heel leuk aan het worden en na het eerste apengeklungel, zijn haar patronen een makkie om te lezen en te doen.
Morgen met mam en DH naar Bodegraven, want daar zit een winkel die de kleding verkoopt waar mijn moeder gek op is en Bodegraven is om de hoek en dan doen we daar gelijk boodschappen.
Onderstaand recept is van mijn jongste DD, voor een makkelijke dag!
De oudste DD heeft het vandaag gegeten, want er was een storing bij Albert en haar boodschappen konden niet geleverd worden, dit hoorde zij pas om 5 uur, drie van de vijf kinderen in de auto gegooid en als een razende roeland is ze door AH gegaan, om anderhalf uur later weer thuis te komen met dezelfde drie kinderen en voor een week eten ;-) Ze kon er zelf gelukkig om lachen, want voor een werkende moeder van 5 kinderen is ze wel wat gewent.

Rucolasla, schelpjes macaroni, flink wat pesto, gebakken spekjes en "on the side"tomaat, mozzarella of feta.
Snel klaar en smullen maar. 








3 opmerkingen:

Stina zei

fijne dag vandaag en sterkte voor jezelf.

gr Stina

Mireille zei

Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen. Wat vervelend hé om zo wakker te moeten liggen. Gelukkig heb je genoeg om je bezig te houden.
Groetjes,
Mireille

Lida zei

Ben zo benieuwd naar je beer en wat een ellende als de boodschappen niet worden gebracht! Maar ze heeft het goed gedaan, petje af voor je DD! Fijne dag
Lida