woensdag 23 november 2011

Ik las bij haar een blogje over dankbaarheid en gelijk zat ik na te denken hoeveel ik wel niet heb om dankbaar voor te zijn.
Drie geweldige kinderen en schoonkinderen, een hele rits kleinkinderen, waarvan ik rondom kan genieten, een lijf dat wel niet meer up to date is, maar het kan altijd erger, een oog dat zei zoek het maar uit, maar één oog doet het nog steeds en hopelijk nog heel lang.
Ik heb een geweldige lieve vechtgenoot, al bijna 45 jaar, ik zou hem voor niets en niemand willen ruilen, mijn moeder 88 is nog steeds in goede gezondheid en sinds kort kan ik weer pijnloos lopen.
Ik heb niet veel vriendinnen, maar die ik heb zijn mij zeer dierbaar en ik kan altijd bij hen aankloppen, met wat dan ook.
Ik woon, met dank aan mijn schoonzoon, nog steeds samen met DH in ons gezellige appartement en dat zag  er na het faillissement niet naar uit.
Als ik er over nadenk, ben ik niet alleen dankbaar, maar ook ontzettend rijk.

11 opmerkingen:

Shirley zei

Als je alles zo op een rijtje zet, heb je een indrukwekkende lading aan tegenslag gehad, je ziet, er is altijd licht aan de eind van de tunnel!

wilma zei

Ja en zo is het maar net!!!
:o)

Johanna Zweden zei

Ja Inez soms vergeten we wel eens hoe goed we het hebben! en zolang we dankbaar zijn voor wat we hebben, wat zijn we dan gelukkige mensen.
Liefs Joke

Hermie zei

dat heb je heel goed onder woorden gebracht,maar dat kan ik wel aan je overlaten.liefs van deze kant.

Annemieke Nierop zei

En zo is het maar net!!

En weetje?..... als je altijd de wind in de rug hebt, kom je nooit thuis!!

Op naar een goed 2012!

goof zei

Ik snap precies wat je bedoelt Gaaf Mens!

Lida zei

Ja we moeten blij zijn met wat we wel hebben en wat heb je dan veel met je kinderen, kleinkinderen je echtgenoot en je hobby die je voldoening geven!
Geniet nog maar lang van alles wat je lief is! Knuffel
Lida

foekie's fashion zei

Ja, ieder huisje heeft zijn kruisje, en als je daar je schouders onder zet komt het wel weer goed, soms duurt het wat lang, maar de volhouder wint. Groetjes van Joke

Anoniem zei

Ja we kunnen altijd wel kijken naar het gras bij de buurman,maar zoals je verwoord is het maar net. groetjes ineke

marcella zei

dank voor je openhartige verhaal

Anoniem zei

Ik zit net terug te kijken op je blog. Daar zie ik op 28 december 2008 (jaja) een oud berichtje met een foto van een kleinood wat in de naaimand van je grootmoeder had gelegen. Als ik het nu goed zie is het een priempje, daar kan je gaatjes mee in de stof maken en die gaatjes dan mooi omborduren, Engels borduurwerk. Niet wegdoen, het is een leukerd. Overigens....je hebt een leuke blog