woensdag 16 november 2011

Ik was helemaal vergeten om jullie te laten zien wat ik bij Lida had gewonnen een heel lief patroontje van Petra Prins, jullie kunnen je wel voorstellen dat ik er heel blij mee ben.
Gisteren heb ik zoveel mogelijk blokken op de "designwall"geplakt, ik heb ze niet op een bepaalde volgorde gelegd, maar gewoon uit de losse hand en het ziet er goed uit, wordt mijn boerinnetje toch net even anders dan volgens het boek.
Achter mij zit een mannetje van 6 een beetje ziekjes te zijn, maar hij vermaakt zich wel hier, alleen verliest hij af en toe kleine steentje uit zijn Jacobus, het was de eerste die ik had gemaakt en had de steentje toen nog niet in zakjes gedaan, ik wilde een nieuwe aap breien, maar hij heeft bij het spookje de beer gezien en wil er ook een, dus oma gaat weer aan de beer, maar eerst moet er nog een aapje afgemaakt worden.
Ik kom geloof ik helemaal niet meer aan quilten toe, maar je kleinkinderen blij maken heeft toch echt voorrang bij mij ;-)


9 opmerkingen:

Annelies zei

Hoeveel knuffels zou je inmiddels al hebben gebreid ?
Mooi hoor al die blokken bij elkaar.

Shirley zei

Zielig, zieke kindjesm beterschap! Die blokjes zijn al mooi zo los bij elkaar, je gaat ze zonder sashings aan elkaar maken?

katrien zei

Hé wat leuk al je blokjes.

wilma zei

Ziet er prachtig uit!!!
En ja je kleinkinderen gaan voor alles!!

Lida zei

Goeie prioriteiten hou jij er op na en die beer voor zo'n ziek manneke kan er toch wel even tussendoor! Sterkte met de kleine en je blokken zien er prachtig uit, zal je straks helemaal zien als je sashings ertussen zitten! Fijne dag
Lida

Hermie zei

mooie serie Ines, ach na het breien ga je toch gewoon weer verder met quilten?

Wieke van Keulen zei

Wat goed om ze lukraak op je "designboard" op te plakken. Dat moet ik ook eens leren durven, want het resultaat is prachtig.

Martine zei

Ik vroeg me al af hoe dat moest met die steentjes. Dank voor de tip.

Inge zei

Wat een mooi gezicht, die blokken op je designwall!