dinsdag 1 november 2011

Het patroon van deze beer heb ik gekocht in Rotterdam, daar was de ontwerpster aanwezig en mijn handen jeuken om eraan te beginnen, maar er moet eerst nog wat gequilt worden en daarna nog een aap gemaakt worden, die is al grotendeels klaar.
Het spookje heeft al voor elkaar gekregen dat de eerste beer voor haar wordt en uiteraard heeft ze ook al de kleur uitgekozen.
Wat was het gisteren toch een zalige dag, je kon gewoon buiten zitten en dat voor eind oktober, inmiddels schijnt het zonnetje hier ook alweer, het wordt waarschijnlijk weer net zo mooi als gisteren, nu nog wennen aan het extra uur, want dat duurt bij mij altijd even.
Straks boodschappen doen met mijn mam en verder hoef en moet ik niets ;-)

12 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk dat je Annita hebt ontmoet. Het is een leuke beer.

Cybele's patch zei

Wat is hij leuk! Geen wonder dat Spookje hem al gereserveerd heeft.

gerda zei

ach dit is ook weer zo'n leukerd...spookje heeft helemaal gelijk!!..;0)
Hele fijne dag en geniet lekker...

Beertje Zonn zei

Toen ik de foto van de beer zag, moest ik van Beertje Zonn een berichtje achter laten op je blog, dat hij de beer leuk vindt.
Beren groetjes van,

Beertje Zonn

jessie zei

De beesten van haar zijn allemaal geweldig, jammer genoeg kan ik niet veel van breien.

Lida zei

Oh wat een gaaf exemplaar, ja ik snap die kleindochter van jou dat ze er direct een reserveert voor zich zelf, er mag er ook best een hier bij de beren komen logeren of wonen! Veel plezier met je nieuwe creaties, fijne dag
Lida

Inge zei

Wat een gave beer! Het spookje heeft een prima smaak en een dot van een oma!

Heleen zei

Ach, wat een lieverd om te zien. En nog wel beer Vera! Maar goed dat mijn DD (Vera) dit niet leest. Anders was ik vast de klos.En ik denk niet dat ik dit kan.(lees geen geduld)

Hermie zei

leuke beer hoor, jij hoeft je dus niet te vervelen.

Wieke van Keulen zei

Vera de beer is zo leuk en echt een heerlijk patroon om te breien; dat doet Annita echt héél goed.

Balsemien zei

Je blokjes met de creme sashings staan mooi tegen de houten nieuwe vloer... Succes met de dierenbreierij!

Joke zei

Wat een prachtige beer!