donderdag 17 november 2011

Dit zijn ze dan, gisteren moest ik met mijn moeder naar de orthopedischschoenmaker (mooi scrabblewoord)
hij kwam vrolijk op ons af en zei "ik heb straks voor jou een verrassing" en nadat hij mijn moeder had geholpen, ging hij naar achteren en kwam terug met mijn laarsjes, hij had tot 's avonds 9 uur doorgewerkt om ze af te krijgen, want anders had ik de week daarop moeten komen, ik vond het natuurlijk heel lief van hem.
Ok het zijn niet de meest elegante laarsjes en volgend jaar zomer krijg ik nog zo'n paar maar dan met een open neus en gaatjes in het leer, maar ze lopen heerlijk en gisteren ben ik het halve dorp doorgestruind zonder een centje pijn en dat was heerlijk.
Achter mij zit een lief ziek spookje, ze heeft de sneeuwbal ontdekt die ik heb gekocht, zilverkleurig met een engel er in en er wordt gelijk een heel verhaal omheen gebouwd, wat heeft ze toch een fantasie en wat is het toch gezellig om naar dat keuvelende spookje te luisteren. 

12 opmerkingen:

goof zei

Niks zo fijn als zonder pijn te kunnen lopen!
:o)
Heel veel beterschap voor het zieke Spookje!

smikkelende goof;o) zei

Ik was je kwijt, maar je was bij mij,... op hetzelfde tijdstip!
:o)

mia zei

Zie er gekekt uit niets om voor te schamen als jij maar goed loopt dat is de hoofdzaak.
Knuffels voor mijn zieke nichtje , en zelf niet ziek worden hoor .

Lieve groetjes je sil

marcella zei

ik heb vrijwillig ook vaak stevige stappers aan, vooral bij een dagje winkelen of beursbezoek. Gewoon om lekkerder te lopen. Fijn dat je weer pijnloos door 't leven kunt, dat is toch het allerbelangrijkst. Geniet van het spookje ;)

Lida zei

Zo hebben ze elkaar aangestoken? Wel ik hoop dat ze snel opknapt en zie die bal maar eens in je eigen huis te houden als die oogjes je smekend aankijken!
Ja ze zijn misschien niet de elegantste, maar als je er lekker op loopt, dan zijn ze voor jou goud waard! Dus gewoon van genieten, groetjes
Lida

Hermie zei

Nou het valt best mee hoor Ines, dat stukje aan de zijkant geeft de laarsjes toch net iets extra's. Daarbij lopen ze ook nog eens lekker en da kan je dag toch niet meer stuk?

Shirley zei

Lekkere stoere laarsjes zie ik, en ze zullen ook heerlijk warm zijn als er weer sneeuw ligt. Wat lief dat de schoenmaker een tandje harder had gewerkt om ze nog klaar te krijgen. Beterschap met de ziekenboeg, ah ja, dat gekeuvel, heerlijk.

foekie's fashion zei

Voor ons is elegant niet van toepassing, het gaat erom dat je zonder pijn kan lopen en alles doen. Ik vind ze mooi hoor. Groetjes van Joke

Plakhuis zei

Voor een paar heerlijke stappers zien ze er lang niet verkeerd uit. Mooi detail aan de zijkant! Komt helemaal goed.

Anoniem zei

Schoenen moeten niet elegant zijn, dat mag maar 't bijzonderste is toch dat ze goed zitten en lopen, hé!
Ik vind ze trouwens niet eens zo onelegant hoor!

Anoniem zei

Schoenen moeten niet elegant zijn, dat mag maar 't bijzonderste is toch dat ze goed zitten en lopen, hé!
Ik vind ze trouwens niet eens zo onelegant hoor!

Monica en Guus zei

Via Via heb ik jou weer gevonden en meteen toegevoegd aan mijn leeslijst, gezellige blogjes schrijf jij, Inderdaad laten wij dankbaar zijn voor alles wat wij hebben. Wat jouw schoenen betreft, zien er prima uit, ik loop al een paar jaartjes op zulk schoeisel en (vooral 's zomers) als het niet zo leuk bij mijn kleren past, moet ik wel eens hardop tegen mijzelf zeggen: zonder deze schoenen zou ik niet meer uit de voeten kunnen, dus Hoera dat ze worden gemaakt