woensdag 9 november 2011

Daar liggen ze dan, een bijna affe aap, een aapje waar nog veel aan gedaan moet worden en de IJsprinsessebeer zonder voorpoten, maar het einde is in zicht.
Je kan de apen sinds kort kopen in Den Haag en online(klik) ze moeten dan € 39,50 incl. verzenden, ze worden gebreid in Bulgarije, je kan het ook bij zij maakt het(klik) lezen.
Vandaag ga ik proberen de beer en de grote aap af te maken en als ik niet al teveel gestoord word, moet dat lukken, maar hier weet je dat nooit.

9 opmerkingen:

goof zei

Die IJsprinsessebeer is ook gaaf,...
Spookje weet 't wel,...
;o)))))))))))

Hermie zei

Je bent lekker bezig Ines, ik heb het breien even stop gezet.

Lida zei

Ja dat heb je als je huis de Zoete Inval is! Maar je bent goed op weg met apen en beren! Wat een hoop geld toch nog, maar er zal ook best veel tijd in gaan zitten! Fijne dag nog,
Lida

Annelies zei

Deze wachten gewoon om gevuld te worden !

Wieke van Keulen zei

Wat een leuke kleur heb je uitgekozen. Helemaal top! Gebreid, toen je niet kon slapen...

jessie zei

Wat een kunst om dit te breien, nu nog vullen en je hebt een prachige knuffel aap !

Shirley zei

Je hebt er al heel wat gemaakt, ik vind ze enig, lekker ondeugend.

marcella zei

je hebt al een hele dierentuin gemaakt, leuk!

Corrieneeltje zei

Heerlijk zoals de kleinkinderen kind aan huis zijn bij jou Ines, zo was het hier ook toen de meisjes klein waren en nu is het een fijne plek voor Max om vaak te logeren. Wij genieten er zelf het meeste van hè!
Je spaart een berg geld uit met het maken van deze enige knuffels. Ik zou er bijna weer zin in krijgen om nog een aapje te maken.