zaterdag 19 november 2011

Dit lekkere ding is gisteravond afgemaakt en ik heb er voor de verandering plakoogjes op gedaan, want hij is voor de buuf en spelen doet zij niet meer, als ze niet blijven plakken kan ik er altijd nog andere oogjes op naaien, maar deze waren zo leuk.
Ze zijn halfopen zoals jullie op deze foto kunnen zien.
En omdat ik toch bezig was, heb ik ze alledrie nog maar een keer op de foto gezet.
En deze moet ik jullie ook nog even laten zien, het spookje in een sprookjesstoel voor een boekenkast vol met echte en nepboeken, ze kan een boek naar voren trekken en dan wordt er een verhaaltje verteld er zitten er ook bij die maken muziek, ze mag slapen in een sprookjes stapelbed, er ligt overal snoep, drinken en sprookjesspeelgoed, haar papa en mama hadden als verrassing de Pardoessuite gehuurd en nu mag ze zelfs voor een tweede keer naar de Efteling en reken maar dat ze er van geniet.



12 opmerkingen:

Lida zei

Nu die zit duidelijk te genieten en wat leuk voor haar daar te mogen blijven slapen! Je apenbende wordt wel erg uitgebreid zo! Wat een leukerd is dit en inderdaad heel leuke ogen! Groetjes en fijn weekend,
Lida

Shirley zei

Wat een avontuur voor het spookje, in een sprookjeskamer mogen slapen, heerlijk! En oh die apies van jouw, wat zijn ze toch kostelijk, die voor de buuf is zo lief met die oogjes en die haartjes, geweldig!

liefdevoortextiel zei

Wat zijn dit leuke apen, en dan dat haar op het hoofd! Het is een leuk plaatje zo met ze'n drietjes.

Klaske zei

Wat een heerlijke oogjes! Ik blijf ze geweldig vinden je aapjes..Fijn weekend

Annelies zei

Leuk met die geinige oogjes !

Wieke van Keulen zei

Oh wat zijn ze leuk, Jacobus 1, 2 en 3! En die haren van nummer 3, net echt.

Anoniem zei

Wat een leuke aapjes.

jeannet zei

Inez, steeds als ik ze weer zie bij je op de blog ben ik er weg van, en he je al gezien dat er nu ook een jacoba is? met een jurkje......zooooo leuk! ideetje????

neeftje zei

Wat geweldig je aapjes!

Inge zei

Wat een heerlijke aapjes zijn het toch en dat aapje, oh nee spookje, in de stoel is ook een dotje en een bofkont bovendien. Slapen in de Pardoessuite, dat is leuk!

Anoniem zei

Wat een geweldige aapjes maak je.
Ik heb overal gezocht naar een patroon maar nergens kunnen vinden.
Kun je me misschien een tip geven.
Groetjes,
Mini
G.Egbers@kpnplanet.nl

GRANNY'S HOUSE zei

Anoniem: Bij onderstaande url kan je het patroon kopen, het is de weblog van Annita Wildschut, de ontwerpster van de apen.

http://zijmaakthet.blogspot.com/

Groetjes
Ines