maandag 28 november 2011

Zaterdag heb ik hem gesandwiched en 3 rondjes doorgepit, zoals het er nu uit ziet heb ik misschien eind van dit jaar weer een affo, ik moest er wel weer inkomen, de eerste rondjes zijn dan ook niet echt naar mijn zin, dus die zullen wel weer terug gequilt worden.
Zaterdag kwam onze oudste kleinzoon logeren, hij verveelde zich, dus dan maar naar oma en opa ;-)
Zondag kreeg het spookje daar lucht van en die wist niet hoe snel ze naar de overkant moest komen, jammer genoeg voor haar, had Aaron een afspraakje, maar ze is toen maar gelijk gebleven, want het was toch ook wel leuk hier zonder Aaron.

7 opmerkingen:

Inge zei

Wat goed!! Nou, zet em op Ines, dan heb je hem af voordat het Kerstmis is. Ik vind hem erg mooi geworden.

katrien zei

Succes met quilten.

Annelies zei

Je schiet lekker op met je LIB.

Lida zei

Hij wordt echt prachtig en je zult er zo weer de gang in hebben! Fijne dag
Lida

Hermie zei

hij is werkelijk heel erg mooi.de kleuren vind ik ook zo mooi.

Martine zei

Mooie stofjes, vast niet naar om te quilten.

Johanna Zweden zei

wat word hij mooi Ines, veel plezier met het afmaken
Groetjes Joke