woensdag 16 maart 2011

nr. 48 Homeward bound
Ik ben toch echt helemaal verliefd op al die rozenstofjes, het is daarom weer een leuk blokje geworden.
DH is gisteren met zijn oudste kleinzoon en zoon naar Artis geweest en die drie hebben genoten, er loopt nu een afspraak dat ze met zijn drieën naar de Euromast gaan.

Deze foto van de tijger vind ik zo lief, je zou hem bijna aaien, ik bewaar hem goed, want wie weet ga ik hem nog een keer schilderen, volgens de mannen gaf hij steeds kopjes tegen het glas.

5 opmerkingen:

gerda zei

Wat een prachtige blokken met die rozenstoffen!!!dat is zeker al een feestje bij het maken ervan!!..;0)
En zo'n mannendag....gezellig!!.;0) ze hebben een pracht foto gemaakt van die grote poes;0))
Fijne dag

Guusje, zei

Mooi blok, mooie foto fijn dat ze het zo gezellig hebben gehad met z'n drieeen.

goof zei

Heeeeeeeeee, die meneer ken ik,...
;o)
Gave roosjes, het lijkt wel een bloemenfeestje!

Lida zei

Mooi blok, petje af voor je doorettingsvermogen en inderdaad weer een prachtig stofje! Leuke foto's van de kids en wat een gave van die tijger, succes met schilderen!! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend blok Ines, leuk zo die blokken met rozen stofjes-
wat een schitterende foto van die tijger, lijkt een beetje op mijn tijger!!
Nu we zien het schilder resultaat wel van je.
Gezellig zo! de heren op stap
Groetjes Joke en een fijne dag
en snik nog steeds geen koffie