maandag 14 maart 2011

Gisteren weer eens wat aan de vingerhoedjes gedaan, ik heb er inmiddels 252, maar dat haalt het nog niet bij die van haar  2700 heeft ze er inmiddels aangezet, ik neem mijn petje af, want ik weet niet of mij dat gaat lukken, maar er is geen haast bij, geen stok achter de deur, dus ga ik rustig door.
Gisteren een heerlijke rustige dag gehad, daar wil ik er vandaag nog een van, maar dat zal wel niet lukken.
Zo komt Donut en die moet mij altijd eerst helemaal aflebberen, daarna wil hij op schoot blijven en lekker vertroeteld worden, het is zo'n lekker ding, ik moet altijd vreselijk lachen als hij op mij toe komt hollen met dat kleine gedrongen lijfje van hem en bijna zijn nek breekt over zijn veel te korte pootjes.

11 opmerkingen:

Maria zei

You have been very busy making lots of nice blocks.
Well done with the Tumbles. One day I would like to do some.

Wilma Kuin zei

Prachtige vingerhoedjes.... Ja supergoof is wel erg ver al.

Annelies zei

Wat wordt het leuk zeg !

Marie-Anne-José zei

Leuk hè de vingerhoedjes, alle kleine snippertjes kunnen gebruikt worden. Ben zelf over de 3000, maar momenteel weer in beslag genomen met andere leuke quiltprojecten. en het snippermandje groeit nog steeds, hoe kan dat toch. Heerlijk die kleinkinderen, geniet ervan!!
Groetjes van Marianne

Lida zei

Al ga je langzaam, je gaat en Goof inhalen hoeft toch niet, ga jij maar lekker in je eigen tempo, wordt een lekker kleurige lap!! Groetjes
Lida

Balsemien zei

Leuk die vingerhoedjes, ik zie ze overal opduiken...

Katrien zei

Leuk je vingerhoedjes,en haast is er niet bij.Bij mij is het ook een tussendoortje.

Johanna Zweden zei

Wat word hij schitterend.
Groetjes Joke

Berna zei

Dat ziet er indrukwekkend uit! Maar ik heb gezien dat je heeeeeeeeeel veel hoedjes genaaid moet hebben om een aardig lapje te krijgen. Hoe groot is deze nu?

Anoniem zei

wat zien de vingerhoedjes er leuk uit. Misschien steek je mij wel aan.
Nog 5 nachtjes slapen en dan gaan we op schoolreis(LOL)
liefs Hermie

Inge Slaats zei

Zo Hé, al 252 hoedjes. Dat gaat goed en ziet er al heel geweldig uit!