zondag 13 maart 2011

nr. 46 Hill & valley

We zijn niet geslaagd bij Groenrijk en ook niet voor de sashings, moet dus toch weer verder op mijn strooptocht.
Gisteren was redelijk druk voor de zaterdag, eerst kwam de oudste DD toegeven aan haar verslaving, ze wil stoppen met roken en heeft daarom hier een pakje neergelegd, nu moet ze als ze trek heeft, helemaal van de ene kant van Alphen, naar de andere kant fietsen en ze denkt dat het haar op die manier zal lukken om te stoppen, ik heb er zo mijn twijfels over.
Daarna belde haar oudste zoon of hij mocht komen en dan ook een nachtje blijven, natuurlijk was dat goed, toen het spookje dat merkte kwam zij ook gelijk hier naar toe, weg rustige zaterdag, misschien wordt het een rustige zondag ;-))

2 opmerkingen:

goof zei

Ik zit nog een beetje na te grinniken over de verkering,... wat is het toch een bijzonder Spookje!
Volgens mij gaat het zeker lukken met het stoppen met roken! Het is een geweldig idee!
Fijne dag vandaag met z'n allen,...
;o)))

Lida zei

Ach je kunt blijven hopen!! Grijns! En weer een schitterend blok je boerenwijffie moet nu toch heel hard opschieten! Wens haar sterkte met stoppen en ze kan beter helemaal dan half stoppen zoals ze nu doet! Groetjes
Lida