vrijdag 11 september 2009


Vandaag waren mijn schoonzus en ik naar Enkhuizen voor de quilttentoonstelling, misschien lag het aan ons, maar ik vond het tegenvallen, ik was ook nog zo bijdehand om mijn fototoestel thuis te laten liggen, ik kan dan ook niets laten zien, er waren wel een hoop winkeltjes, volgens mij meer winkels dan quilts, ok een beetje overdreven.

Daarna zijn we bij haar thuis begonnen aan de Sweet memory quilt, ik had bij Lieselotje Floriani appli-kay wonder gekocht, dat was volgens haar 100 x beter dan freezer of vlisofix, maar dat weet ik nog zo net niet, het is me gelukt om 2 hartjes te appliqueren met het spul, maar ik twijfel nog, ik ga er gewoon even mee oefenen.

Jullie zien wel dat de hartjes niet echt mooi zijn geworden, maar wat niet is.....

5 opmerkingen:

Ria, zei

Eerlijk is eerlijk... de hartjes komen zo inderdaad niet goed uit de verf... misschien moet je nog wat oefenen met dat onbekende materiaal? Ik heb er nog nooit van gehoord. Met vlisofix zijn ze bij mij erg mooi geworden... Succes ermee
Groetjes, Rian

quilting Jeannet zei

Heb je bewust voor iets anders gekozen dan vlisofix Inez ? of kun je hiermee mooier appliceren ipv festoneren zoals met vliso ?
Oefening zal vast wel helpen, maar of dat zo leuk is......je wil toch eigenlijk gewoon meteen resultaat.

groetjes, sucses, Jeannet

Annelies zei

Ik ben een groot fan van freezer paper. Ik heb nog niet van dit nieuwe product gehoord.

Jossie zei

Alle begin is moeilijk Ines. Even uitpluizen wat voor jou het beste werkt en dan moet je eens zien hoe goed de blokken gaan lukken.

Guute zei

Freezer en vliesofix: dat zijn voor mij de meest gebruikte. Maar iets anders even proberen, wil ik ook altijd wel doen. Maar 't resultaat moet dan wel goed zijn. En je hartjes zijn inderdaad iets minder goed gelukt!