woensdag 16 september 2009

De sleutel


Ze hebben de sleutel van het huis gekregen en vandaag gaat onze jongste DD aan de schoonmaak enz., dat houdt natuurlijk ook in dat wij de zorg van het spookje zullen krijgen en dat een van ons tweeën haar dagelijks gaat helpen, want ze heeft een schat van een partner, maar die heeft een eigen bedrijf en werkt zo'n 14/15 uur per dag, de grote zware klussen worden gedaan, want ze willen op zolder gelijk 2 dakkapellen laten aanbrengen en verder moet alles natuurlijk geschilderd en behangen worden, het spookje krijgt een schitteren kamer met geel en rose Pipbehang, lekker zonnig.
Veel tijd om te bloggen zal ik dus niet hebben deze weken, dus mochten jullie je afvragen waar ik ben, dan zit ik schuin aan de overkant op mijn manier te helpen met klussen en tussendoor moet er ook nog gequilt worden natuurlijk, maar als ik een gaatje heb, dan kom ik even bijlezen bij jullie.

11 opmerkingen:

Quiltpassion.blogspot.com zei

Veel succes!
Fijne dag, Cisca

Blackbird zei

Doe je wel een beetje kalm aan? Thuis heb je voor jezelf hulp, dus nou natuurlijk niet de boel forceren aan de overkant! Oppassen op het lekkere spookje en zorgen voor gevulde buikjes is al bijdrage genoeg hoor!

Groet, Leintje

Yvonne aka sommeke zei

Oei, da's veel werk in 't vooruitzicht! Sterkte er mee!

Tineke zei

Oef, jij zult het druk krijgen komende tijd. Sterkte maar ook veel plezier toegewenst bij alles wat je gaat doen.

Berna zei

Veel sterkte met klussen, oppassen en koken voor het stel.

lut zei

Veel succes met al het werk! Vergeet ook niet van even te rusten.

Johanna Zweden zei

Sterkte voor de komende dagen, want dat zal je zeker nodig hebben.
Maar denk ook aan jezelf, neem tussen door even rust, want je kan niet instorten, want dan hebben ze helemaal niets aan je!
Groetjes Joke

Lida zei

Poosje niet geweest en net even bijgelezen, wat heb je het druk gehad, maar wat wordt het een schitterende bruid, de achterkant is al zo mooi! En dan nu klussen en helpen met de kleine, nou maak je borst maar nat en veel succes met alles wat gedaan moet worden!
Groetjes
Lida

Anoniem zei

Ik kom voor de eeste keer bij je kijken, wat een gezelligheid. Heerlijk, ik zie je al bezig met alles. Wens je veel sterkte de komende dagen. Tot gauw!Groetjes lynda

Anoniem zei

Veel succes met de KLUS !!;-))

mm

supergoof zei

Heerlijk dat je strakjes alleen maar de straat over hoeft!
En ik moet eerlijk bekennen dat Spookje m'n hart heeft gestolen,... zo lief zoals ze daar zit met die lolly en die rozerode slaapwangetjes,...
;o)