woensdag 30 september 2009



Gisteren een heerlijke dikke envelop ontvangen voor de Sweet memory quilt van Leintje en wat was het een dikke envelop, ik kon er mijn memoryschatkist mee vullen, de patroontjes waren al per email doorgestuurd, was even uitdokteren om ze te openen, maar het is weer gelukt en we kunnen weer verder. De patronen zijn uitgeprint en gelamineerd en klaar om op schuurpapier te geplakt te worden, want anders is het te glad, maar ze zijn wel een stuk steviger nu en je hebt er langer wat aan, straks op mijn gemak alles uitknippen en plakken.
Het spookje zit naar Shrek te kijken nu, dus die hoor ik voorlopig niet en ik kon daardoor weer even achter de computer, zo klein als ze is ze weet precies wat ze moet doen, die kleintjes groeien er gewoon mee op, als ik nog aan mijn jeugd denk, dan zie ik mezelf nog naar school gaan met een lei en een griffel en een sponsje in een prachtig blikken doosje wat ontzettend snel ging roesten en wat te denken van het schrijven met de kroontjespen en de nonnen die zo streng waren en waar je echt bang voor was, oeps ik word oud ;-)))


5 opmerkingen:

Blackbird zei

Hopelijk heb je nu af en toe even de tijd om met een handwerkje te zitten en je eigen "Sweet memories"te kweken!
Heb vaak aan je gedacht met al die drukte om je heen!

Zwaai, Leintje

Jossie zei

Wat een lapjesrijkdom Ines. Ze zijn prachtig. Ben heel benieuwd naar de blokken.

Ingrid. zei

Wat ziet het er hier weer mooi uit !
Groetjes uit Assen.

Balsemien zei

Hoi Ines, ik hoor heel vaak verhalen over de nonnen en dat het zo verschrikkelijk streng ws... Gelukkig groeien de meeste kinderen nu anders op! Veel plezier met de sweet memories!

Anoniem zei

Hoi Ines,
Onder je gelamineerde patroontje een reepje leukoplast of schildersplakband plakken doet wonderen.
Groetjes Hermie