donderdag 24 september 2009





I.p.v. vijf waren het er 6, de oudste van 14 wilde ook mee, het was gezellig druk, waarbij ik een keer moest ingrijpen omdat het spookje vond dat zij meer rechten had dan Dylan, maar na 2 minuutjes in de hal en een sorry, was dit ook weer opgelost en speelde ze weer lief samen, Dylan als koobooi en het spookje als de leider ;-)
De twee oudste meisjes hebben een poos met de poppetjes van c1000 zitten spelen en zijn daarna in het park voor gaan spelen, Roy vermaakte zich prima met een film en Aaron zat achter mijn comp.
En zoals jullie kunnen zien heb ik ook nog tijd gehad om een paar steekjes te doen, dus mijn blokje schiet ook aardig op, als dit af is ga ik weer even aan de sterretjes, want deze week komt er alweer een nieuwe zending van Leintje.

Zo komt het spookje weer en straks ga ik mijn moeder halen voor de wekelijkse boodschappen, daarna maak ik alvast de nasi en satehsaus voor vanavond, dan staat dat maar klaar en kan ik verder rustig aan doen.

9 opmerkingen:

Crea Annemieke zei

Dag Ines,

Wat een drukte daar bij jullie.Ik zou zeggen heel veel sterkte en succes en nog bedankt voor je gezellige verhaaltjes over van alles, behalve over handwerken.Maar dat komt vast wel weer.
Daaaaag en groetjes van Annemieke

Yvonne aka sommeke zei

Gut, 'k wilde net hetzelfde starten als Annemieke .... wat een drukte in je huisje! Toch nog even tijd gehad om te handwerken! Knap hoor!

Jossie zei

Een kleine week niet hier geweest en er valt zoveel te lezen. Het is eerste wat mij te binnen schiet is een Engelse uitdrukking: never a dull moment! Dat gaat zeker voor jou op. Maar lieve Ines, je bent rijk met al je kinderen en kleinkinderen om je heen. Het is een prachtig stel en jij bent een geweldige moeder en oma. Je kweekt de mooiste herinneringen voor later! Onze kinderen en alle neefjes en nichtjes hebben het nu nog steeds over hun oma, mijn moeder, waaraan jij me heel sterk doet denken.

Annelies zei

Wat een gezelligheid bij je in huis ! Leuk hoor, zo'n aanloop.
Succes met je applicatieblok.

wilma zei

Wat een gezellige drukte bij jou thuis!! Hier waren de 2 jongens vandaag hier en oma is zoooo moe...
;o)

Anoniem zei

AA wat een stel bij elkaar, lieffff !!

Toch nog steekjes gezet, knap hoor en mooi.
Je schaar en bril vind ik ook énig !!

MM

Dorine zei

Hoi Ines,
Wat een drukte en dan toch nog tijd voor een steekje.
Super hoor en je bent ook een Supergranny als ik dat zo lees. Nu heb ik ook nog een vraagje
hoe heb je die link naar de Sweet memorie op je blogje gemaakt. Ik wil hem ook graag.
groetjes Dorine

Tineke zei

Ines, ik vind je een echte duizendpoot. En volgens mij ben je ook nog een leuke oma van een stel mooie kleinkinderen.Zonnige zondag gewenst.

Blackbird zei

Wat heb je toch een heerlijke familie! 't Is net wat Jossie (Cybele) zegt: herinneringen die bij de kinderen altijd zullen blijven, en da's met geen geld te betalen!
Groet, Leintje