dinsdag 6 juli 2010

Vandaag even niets te laten zien, ik heb wel weer wat gedaan natuurlijk, maar die komen morgen voorbij, ik heb nu 2 bloemen gepatched en dat bevalt me eigenlijk wel, ik krijg met de hexagonnen zo'n last van mijn hand (artrose) en met patchen niet.
Ik ben ook de vlinder weer even opnieuw aan het maken, ik vond de achtergrond stof niet zo mooi en heb nu een wittere wat steviger stof gebruikt, kijken hoe dat word.
Jammer genoeg is gisteren mijn lichtbakje gesneuveld, ik trek het nu over met carbon, maar dat is toch niet zo duidelijk als met de lichtbak, ik zal mijn kleine DB eens lief aankijken ;-))

3 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Zonde van de pijn in je handen bij het hexen, 't is anders zo'n leuk virus! ;-)

Anoniem zei

Hi Ines hoop dat dat handje van je gauw weer beter is, want dat kan een handwerkster niet hebben hoor.
Probeer je te schrijven, maar weet niet wat er met je mail aan de hand is, maar mijn computer slaat steeds op tilt, en dan moet ik hem opnieuw opstarten.
Hoop dat je lichtbakje gauw gemaakt is.
Liefs Joke

crea annemieke zei

Ha Ines,

Wat een mooie vlinder heb je geborduurd.Ik kan begrijpen dat je er nog één gaat maken.Heel mooi blokje. Fijne dag en groetjes van Annemieke