maandag 19 juli 2010

Onderstaand antwoord ontving ik van Ziggo op mijn vraag over web-log.



Geachte heer Draijer,


Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over op web-log.nl
Het probleem met Second Life/ IMVU/Web-log/Etc wordt veroorzaakt in Amerika en speelt door geheel Europa.

Door deze storing zijn ook enkele websites niet bereikbaar.


Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,



prinsp

Afdeling Klantenservice


Ziggo

3 opmerkingen:

Mia zei

Ja ja,zo komen ze er wel heel makkelijk af,we wachten maar weer af meneer Draijer
giegelgroetjes Mia

Annelies zei

Volgens mij is inmiddels alles weer opgelost.

Wilma Kuin zei

Mooie blommen!!!