donderdag 8 juli 2010

Hexjes en oranje

Gisteren niet zoveel gedaan, een paar bloemen aan elkaar genaaid en 2 kleine hexjes gemaakt, ze zijn 1 inch, de een met kartonnetjes en de ander zonder, maar ook bij de kleintjes is het zonder kartonnentje makkelijker, ik denk dan ook zo door te gaan, wel ga ik het nog proberen op dun papier kijken hoe dat gaat, zo blijft een mens bezig.
Deze bejaarde dame heeft zich meester gemaakt van ons grote oranje beesie en ze kijkt echt in de camera met een blik van, waag het niet hem weg te halen ;-))

15 opmerkingen:

lut zei

Mooie hexjes! Wij duimen zondag ook voor Nederland.

Heleen zei

Als het zonder kartonnetjes ook lukt zou ik het mooi zonder doen. En beessies.......tis wat he!

mia zei

Leg het zaterdag maar uit zonder hexjes weet niet hoe heb er niet zo probleem mee,geef jij saartje maar een knuf ik mag het niet LOL
Nu al warme groetjes Mia

Dorine zei

Mooie blommen weer en jouw poezedametje heeft helemaal gelijk dit ligt vast lekker.
En zondag HUP HOLLAND HUP
groetjes Dorine

yvonne zei

prachtig zijn ze weer geworden en ik heb geen idee hoe je ze zonder kartonnetjes moet maken.
groetjes yvonne

Raewyn zei

Wow, 2 hexie posts in a row!! All of your hexie flowers are lovely. You have chosen really nice colours.

Jeanette zei

Lovely hexies & i love the kittie. Hugs, Jeanette

Cindy at her Country Home zei

Wat een allerliefste poezebeest lieve Ines, onze trouwe supporter! En wat een snoeperige bloemekes heb je weer gemaakt, warme zomergroet van Cin x

Annelies zei

Mooie blommen en we staan met z'n allen achter oranje !

Kate zei

Beautiful flowers for your Garden...Go Holland in the soccer...

katrien zei

Leuke blommetjes.
En ja NL in de finale.

Janny zei

Hallo,
Ik lees al een tijdje mee op je blog, geniet van de avonturen van het spookje.
Mijn vraag is waar ik informatie/patronen/hoe te werken met hexagonnen kan vinden. Het lijkt me leuk om tedoen maar weet niet hoe het werkt.

Groeten, Janny

http://quiltendewilma.web-log.nl zei

hahaha... Poezenbeest toch!! Je hexjes zijn prachtig!! Zal ik er ook maar weer 1 maken vandaag....

Hennie zei

Mooie bloemen heb je gemaakt, groot gelijk als het zonder kartonnetjes kan, waarom niet.
Groetjes Hennie.

Daniëlle zei

Schatten van blommen joh! Hihi, de oude dame heeft kennelijk smaak en alle vertrouwen in Oranje!! Mooie avond, groeten, Daniëlle