zaterdag 3 juli 2010

Is het geen schatje, het is de nieuwe bom van Jenny (klik), het is maar een kleintje heel makkelijk te doen dus en met die knoopjes is het toch weer eens wat anders.Ik ben momenteel met meerdere kleine werkjes bezig en het gaat lekker, ik merk dat ik weer de rust in mezelf terug krijg en de spanning van alles weg aan het ebben is, ook DH heeft het, we genieten weer.

Wat was het warm gisteren, ik ben alleen 's morgens even buiten geweest en heb daarna alleen maar op de bank gezeten met de ventilator op me gericht en een handwerkje, koken was een crime, maar ja er moet toch gegeten worden.Onze logerende kleindochter is naar de overkant vertrokken, want slapen bij haar tante en nichtje is nog net even leuker dan bij oma, de kleinzoon mocht ook, maar die is juist blij dat hij even rust heeft.Binnen is de temperatuur van 29.2 gezakt naar 26.4, nog redelijk warm, maar ik hoop dat het vandaag nog verder naar beneden zal zakken, de ventilatoren draaien overuren hier.

12 opmerkingen:

katrien zei

Oh jij bent al klaar met het blokje,leuk hoor.

Kate zei

Hi Innes
Thank you so much for visiting my blog and your kind words.I do hope that you will call again.Your blog is lovely (the butterflies are gorgeous)Your flower garden is really blooming...Well done !

Dorine zei

Wat een leuk blokje is dat nu weer,
En weer wat anders zo met die knoopjes.
Geniet dat het nu weer ietejs minder warm is.
Succes Dorine

inge zei

ooh, jij hebt het al gemaakt, ik ben nog maar aan de wil ik maken fase. wat mooi!

Jossie zei

Het is een schattig blokje. Zo'n klein werkje is heel geschikt voor dit warme weer. Ik hoop dat de hitte snel voorbij is, kan me niet voorstellen dat iemand hiervan geniet.

Balsemien zei

Grappig zo'n blokje met knoopjes! Sterkte met de warmte vandaag Ines!

Anita zei

Wat ben je snel en is je blok leuk geworden. Ik heb het blokje ook opgeslagen en ben benieuwd wat Jenny nog verder bedenkt.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een leuk blokje, schattig met die knoopjes!
Groetjes, Cisca

Anoniem zei

wat een schattig blokje, klik werkte trouwens niet. Ik hoop dat dit noodweer snel voorbij is. pfffff.......
liefs Hermie

Guusje, zei

Het is een ontzettend leuk blok geworden, leuk met die knoopjes en wat fijn dat jullie de rust weer hebben gevonden. Het wordt hier al steeds minder warm, ik hoop bij jullie ook.

Annelies zei

Wat een leuk werkje met leuke knoopjes !

Rian zei

Hoi, ik ontdekte je via eenr eactie op het prikbord. Je hebt een leuke weblog. Ik ga je onder mijn favorieten zetten. Het blokje van Elefantz heb ik gisteren voorbereid en vandaag heb ik heerlijk zitten borduren. Wat een leuk werkje om te doen, he.
HEt blokje van Peace vind ik ook super. Die heb ik ook opgeslagen, maar ik heb er nog geen tijd voor gegund. Dat komt vast nog weleens.