woensdag 14 juli 2010

Het is weer bloemenwoensdag en de oogst van deze week zien jullie hierboven, het zijn er 10.
Ik ben opnieuw begonnen, want de vorige vond ik toch te groot worden en nu zijn het hexjes van 1.5 cm, het worden nu mooie kleine bloempjes en hoe groot de quilt gaat worden weet ik nog niet.
Ik ga nu even kijken bij de andere bloemenmeisjes.
It is flowerwednesday and you can see the harvest above, I made 10 flowers, the hex is now 0.6 inch.
I started all over again, because I found the other flowers to big, I wille make a dollsquilt from them.


25 opmerkingen:

Lida zei

Mooie blommen en leuk die kleine maat! Maar waar zijn je blokken? Het is de 14e!! Groetjes
Lida

quilting Jeannet zei

Ik mag dan een mooie tuin hebben Inze, jij hebt toch weer 10 prachtige bloemen gemaakt! chapeau! en nog opnieuw begonnen ook, met die anderen kun je misschien een poppenquiltje maken....

groetjes, Jeannet

katrien zei

Leuke bloemetjes.

Mascha zei

De bloemen doen het wel erg goed bij je. Tien stuks. En dan ook nog van die hele lieve bloemetjes.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

Dat wordt een heerlijke wegkruip-quilt

Wilma Kuin zei

Prachtig!!!

Marieke zei

Wow: gewoon opnieuw begonnen?! Dapper hoor, en dan nog wel met zulke kleine hexjes. Hoe groot wwaren die andere dan? Nou, ze zien er prachtig uit!

martine zei

Wat dapper om opnieuw te beginnen.

Daniëlle zei

Dat is een heel boeket joh! Wat zijn ze schattig en je hebt vast wel een plan voor de andere blommen in je hoofd! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle

Jossie zei

Mooie bloemetjes Inez. Dapper dat je opnieuw bent begonnen maar ik kan me het gevoel goed voorstellen als het niet naar je zin is. Het zijn wel hele kleintjes!

yvonne zei

Wat!!!!!knap om op nieuw te beginnen en dan ook nog kleiner...

groetjes yvonne

Inge Slaats zei

Wat ben je met veel leuke dingen bezig Ines! Mooie bloemetjes en het borduurtje van hieronder is ook erg lief.

Kate zei

Lovely blooms for your Garden again this week Ines..thank you for the lik you left me while visiting me..

Kate zei

ooops..sorry about the typo...that sould have read thank you for the LINK....

Wilma Kuin zei

Hoi Ines.... de kleuren zijn ook niet mijn ding met de CWD. Ben opniuew begonnen maar geloof niet dat ze het door hebben... :o)
Ben nu maar achterin het boek begonnnen..
hihi

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooi zijn ze in deze kleuren, Ines. Die van mij zijn ook klein, maar ik denk erover toch ook weeer een grotere maat te gaan maken.
Groetjes, Cisca

Marion B. zei

Opnieuw begonnen..... pfff, wat een lef. Maar wel mooi.

Crafty Robyn zei

Lovely garden

gerda zei

Wat een heerlijke "blommetjes"!!!...ik vind ze allemaal mooi...groot klein..dubbel... enkel...;0))(ehhhh hoezo flinke virus???)

Marie-Anne-José zei

Leuke bloemetjes. Ik maak ze ook van 1,5 cm., de kleintjes vind ik erg leuk en in het maken scheelt het niet veel, gaat even handig. Is het gelukt met de papiertjes? De eerste omslag zetten we even vast met een paperclip, zodat het niet verschuift.
Mijn dochter hield altijd al van creatieve bezigheden, dus dat quilten ging vanzelf, daar hoefde ik haar niet toe aan te zetten.
Groetjes van Marianne

merumo zei

Yummy flowers! I love the colors a lot. Can't wait to see more and more blooms!

Karen zei

Sweet little flowers! That is a nice size.

Sandra Henderson zei

Your flowers are so lovely and I really like your embroidery also... HUGS! XO

Birdie zei

Very pretty colours

josé zei

Ines wat geweldig opnieuw begonnen en al zo veel !!

Ik vind ze prachtig !!