dinsdag 13 juli 2010

Gisteren weer een Grace blokje afgemaakt, ze zijn ook zo leuk.
Gisteravond nog 2 bloementjes gemaakt, maar die kan ik morgen pas laten zien, ze zijn erg lief geworden.
Schandalig genoeg moet ik bekennen dat ik nog in mijn nachthemd zit, we werden pas een uurtje geleden wakker door de telefoon, anders hadden we misschien nog geslapen ;-)) het was ook een stuk koeler in de slaapkamer en volgens mijn lief hadden we het gewoon nodig.
Vandaag ga ik weer verder met een LIB blokje en misschien nog wat bloemetjes, tussendoor mijn ortho/schoenen voor de zoveelste keer ophalen, hopelijk zitten ze nu goed en even een paar boodschappen met mijn moeder doen en voor je het weet is de dag alweer om.

11 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een lief blokje!

Groetjes, Ria

Berna zei

Mooi blokje

Miriam zei

Ik ben wég van die blokjes, zo lief! Wij hebben hier ook langer dan normaal geslapen (jammer dat de wekker afliep, zoonlief moest naar peuterspeelzaal)

Groetjes
Miriam

Dorine zei

Wat een schatjes zijn deze blokjes.
leuk zo met die kraaltjes Dat heb ik nog nooit uitgeprobeerd.
fijne wat koelere dag
Dorine

Johanna Zweden zei

Enig Ines je gaat als een trein leuk hoor.
Dat je met deze hitte toch iets leuks aan het doen bent.
Groetjes Joke uit een bloedje heet Zweden

katrien zei

Leuk blokje.
En de slaap hed je misschien wel nodig LOL.

lut zei

Wat een mooi blokje!

berthi zei

Ik heb net je blokjes bekeken en wat zijn ze allemaal fleurig!

crea annemieke zei

Ha Ines,
Wat een mooie blokjes zeg! Ik heb ook even op die blog gekeken, waw, wat mooi allemaal.
Fijne dag nog Annemieke

inge zei

leuk blokje!

zenuwpees zei

het is heel mooi wat je gaat maken kom nog wel terug kijken hoe het vordert.groetjes marie-claire