donderdag 15 juli 2010

Ik vind de spreuk van dit blokje geweldig en slaat helemaal op ons, leuk is dat toch.
Vandaag ga ik weer 4 nieuwe blokjes overtrekken, ik heb er nog 13 te gaan, ik mag langzaam maar zeker de blokken gaan maken, spannend.
Het is buiten lekker met maar 18.5C, hopelijk koelt het binnen ook wat af, want dat is nog steeds 24.5C, niet meer zo erg als in het begin van de week.
Wij hebben niet veel meegekregen van het noodweer, wel een poos regen, maar daar bleef het bij, ik kan straks alles weer gewoon neerzetten op het balkon.
Het gras in het park is weer heerlijk groen en je ziet ook alles wat bloeit weer fris erbij staan, de regen was ook hard nodig.

12 opmerkingen:

mia zei

Goede smorgens
Bij ons was het ook allemaal harde regen we hebben er met hebben er met tweetjes op het balcon naar zitten kijken,je blokjes blijven mij verbazen zo mooi,je ziet het de meester aan het werk LOL ,het koelt af maar wordt ook weer warm aan het eind van de week , o ja dat is nu LOL
Liefs Mia

mia zei

sorry wat foutjes maar DH en ik hebben er met zijn tweetjes naar zitten kijken LOL
Wederom zonnige groetjes van je warrige SIL

pauline zei

Wat zijn het toch steeds mooie spreuken op de LiB. Het lijkt me ook een leuk werkje om te doen.
Hier in het zuiden hebben we veel hinder gehad van het noodweer. Veel omgewaaide bomen etc. Maar ht voordeel is dat het nu eindelijk afgekoeld is (was gisteren 31 graden binnen, pfff) en we weer wt kunnen gaan handwerken.
groetjes en veel koelte,
Pauline

lut zei

Wat een mooi blokje!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooi blokje weer en een ware spreuk. Ben benieuwd hoe je de quilt gaat maken. Ja, buiten scheelt het wel een paar graden zo te voelen, hopelijk wordt het in huis wat koeler voor de nieuwe warmte invasie begint.
Groetjes, Cisca

Heleen zei

Hallo he! Hoe krijg je het toch voor elkaar. De blommen, LIBtjes en stitcheries van Val rollen hier over het scherm. Hoe doe je dat toch? Hier was het toch echt te warm om zo hard te werken. Heb je airco ofzo???? Maar ze zijn wel allemaal even mooi!

Yvonne aka sommeke zei

Mooi blok met leuke spreuk!

Miriam zei

Die spreuken zijn vrijwel iedere keer de spijker op z'n kop zeg. Vooral deze vind ik erg goed! Hier in Zeeland is het qua weer erg meegevallen: wat wind, wat regen, wat onweer: niets bijzonders zeg maar.

Groetjes
Miriam

Corrieneeltje zei

Há Ines, heerlijk dat koelere weer, kunnen we eindelijk weer eens iets doen! Prachtige spreuken heeft deze quilt toch, alleen daarom al zou ik hem als spreukenverzamelaar moeten maken.

Anoniem zei

Even (((zwaaiien))) en alvast en fijn weekend wensen !!!

MM

Anita zei

Een mooie spreuk. En wat toevallig. Ik ben net klaar met dit blokje.

Leintje zei

Sinds je nieuwe design kan ik niet meer fatsoenlijk lezen en reageren op je weblog, en dat is erg jammer! Hij gaat zomaar spontaan scrollen, en u heb ik 15 minuten moeten wachten voor ik een reactie kon plaatsen! Raar! Op andere site's heb ik totaal geen last!

Je LIBjes zijn enig, en ook mooie blommen hoor!