zondag 18 juli 2010

Het blijft vervelend

Ik kan nog steeds niet op web-log komen, hopelijk gaat dat deze week nog veranderen, het is niet anders.

Het lijkt of ik niet veel gedaan heb, maar het voorbereiden van de bloemen is een hele klus en ik heb er alweer aardig wat klaarliggen.
Vanmiddag zijn alle kleinkinderen op bezoek geweest, de oudste was hier al gisteren, want meneer wilde weer logeren en van de week zal hij nog wel een keer komen. Het was een gezellige maar drukke dag, maar wel weer een met een gouden randje, het is toch altijd een klein wonder als je zes kleinkinderen in huis hebt die je bijna niet hoort en die samen zo gezellig kunnen spelen, mijn buurvrouw is er jaloers op, want die 2 van haar maken alleen maar ruzie zegt ze.
Mijn kaak begint weer wat normaler te worden, want het gepoer heeft toch wel wat aangericht, ik had me toch een dikke wang en een napijn, gelukkig is dat nu een stuk minder en ziet mijn wang er weer redelijk normaal uit, hopelijk blijft het zo, want ik heb even genoeg van de tandarts.

5 opmerkingen:

lut zei

Wat zal jij genieten van je kleinkinderen!

Joke zei

Ik had ook al problemen met weblog. Wat fijn dat je zo van je kleinkinderen hebt genoten!

Lida zei

Jammer dat het niet lukt, misschien moet je het rechtstreeks even proberen en niet via een link, als je er dan eenmaal in bent moet het wel lukken! Je had in ieder geval een heel gezellieg dag met alle kleinkinderen om je heen, fijn dat je kaak opknapt, groetjes
Lida

Yvonne aka sommeke zei

't Is een rijkdom, 6 kleinkinderen! Wel fijn dat ze zo lief zijn met elkaar, hé.
Ik heb geen weblogproblemen, of toch weinig. 't Is een Ziggo/Weblog probleem lees ik hier : http://forum.web-log.nl/viewtopic.php?f=1&t=37386&st=0&sk=t&sd=a&start=90
Komt wel goed, hopelijk snel! ;-)

Annelies zei

Ja, al die veranderingen bij web-log zorgen voor de nodige problemen. Dit keer bij de Ziggo abonnees.
Wat een handig doosje voor je blommen.