dinsdag 25 mei 2010

ZIJ, heeft een ontzettende leuke give away, even kijken bij haar en een berichtje achterlaten, je kan dan een heel leuk pakket winnen.
Deze kreeg ik gisteren van mijn SIL en ik heb gisteravond een beginnetje gemaakt, want zij krijgt de eerste. Het is behoorlijk pittig om te borduren, zelfs met mijn daglichtlamp en loep, het gaat dus niet snel, maar ik kom er wel en de borduurtjes zijn maar klein, want een grote lap zou ik niet meer kunnen. Mijn DB en SIL krijgen vrijdag de sleutel van hun nieuwe 50+ appartement, dan is dit gelijk een leuk housewarming presentje.
Zo even naar de orthopedischschoenmaker, want de pijn in mijn voeten is wel verdwenen, maar nu krijg ik pijn in allebei mijn grote tenen, precies bovenop de voorkant en dat zal toch niet de bedoeling zijn.


5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Goedemorgen , ik hoop dat je voetjes nu weer lekker verzorgd in je schoentjes zitten, want dat zou toch jammer zijn.
Wat fijn dat ze de sleutel krijgen, en meteen zit mamma al mooie dingen te maken.
Mooi zullen ze worden je theedoeken.
Fijne dag groetjes Joke

mia zei

Je schoen lijkt echt niet op de onderste hahahaha,je bent lief en je blijft lief zie je zaterdag.
Lieve schoonmaak groetjes Mia

Berna zei

Ach meis, het zit je ook niet mee he met die schoenen. Gauw naar laten kijken.
Ben benieuwd hoe je borduurwerk gaat worden. Het zijn toch glazendoeken? Ik heb er al meer over gehoord en dat ze verkrijgbaar zouden zijn bij de "blauwe" supermarkt. Ik zal eens kijken. Fijne dag!

Guusje, zei

Ook aan de borduur, wat leuk ben benieuwd wat het gaat worden en hoe en ik hoop voor je dat ze iets aan je teenpijn kunnen doen want dat is zeker niet de bedoeling.

Corrieneeltje zei

gezellig en erg leuk is je quiltje voor de buurvrouw en ook je theedoeken zullen een erg leuk cadeau zijn. Wat een schattige uitspraak van Spookje bij haar opa op schoot. Ik weet zeker dat opa ook niets meer te wensen had. Kinderen kunnen je zó rijk maken met een uitspraak.