zaterdag 1 mei 2010


Eindelijk,  mijn toegangskaart voor de hexenbee afgemaakt en dat werd tijd, want het is zo 12 juni.
Dit is een reuze gezellige bee die één keer in het jaar gegeven wordt en waar we ons elk jaar weer op verheugen, de gastvrouw is altijd dezelfde en elk jaar maken we iets van hexjes, ik ben benieuwt wat het dit jaar gaat worden.
We hebben een hele rustige koninginnedag gehad, ik ben alleen samen met mijn jongste DD wat boodschappen wezen doen en het spookje wilde bij opa blijven en die is pas weer in de namiddag naar huis gegaan en daar wachte een verrassing voor haar, want ze werd opgehaald door haar andere opa en mocht daar een nachtje logeren, als jullie dat stralende koppie van haar hadden gezien.
Vandaag gaan we even langs bij de oudste DD, die zijn druk bezig met een blokhut te plaatsen en we zijn nieuwsgierig hoe die eruit ziet, maar eerst gaat mijn DH met onze DS de schuur bij de jongste DD doen en ik ga lekker verder met mijn LIB want daar is gisteren niets meer van gekomen.

5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Leuk dat hexagonnetje tasje! nu we lezen wel op je site hoe het die dag was.
Fijne dag groetjes Joke

mia zei

Het was wel een bevalling he hahahaha,groetjes aan de d's doei doei

Zonnige groetjes Mia

katrien zei

Leuk tasje.

Inge Slaats zei

Hé dat is leuk, een hexenbee en dat tasje is supergaaf!
Wat ik ook nog even wilde zeggen: je LIB blokjes zien er mooi uit, ik vind met 2 draadjes mooier.
Leuke foto's weer van het spookje (die met opa vooral)

Groetjes,
Inge

kitty zei

Hallo, wat een leuk idee, die hexenbee. Is daar info over?? Groetjes, kitty, http://kittymol-weblog.nl