woensdag 26 mei 2010

Gistermiddag stond ik even op het balkon naar het spelende spookje te kijken en ineens hoorde ik gerommel in het koolmezen grachtenpand en ja hoor, eerst zag ik een nageltje, toen een kopje en dat ging weer in en uit, want het is toch moeilijk voor ze om die eerste sprong te wagen en ineens PLOP en daar vloog hij/zij, zo lief. Ik heb het spookje en DD nog nooit zo snel naar boven zien hollen om het allemaal van dichtbij te bekijken, we hebben er vijf zien uitvliegen, maar ik denk dat het nest veel groter is geweest en dat we de eerste hebben gemist, op de foto staat de laatste uitvlieger.
Op borduur en quiltgebied weinig gedaan, ik moest twee keer uitrukken voor de boodschappen en 's avonds hadden we de verjaardag van onze oudste SIL, er zijn een paar steekjes aan de theedoek gedaan, ik ben op de helft en het ziet er heel fijntjes uit, maar het blijft turen, ik doe het over twee draadjes, dan wordt het 't mooist.

5 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Oooooh wat leuk om mee te maken, daar kan ik ook zo van genieten.
Nog gefeliciteerd he, hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad,
groetjes Madelon

Jossie zei

Wat leuk dat je de meesjes ook hebt zien uitvliegen. Hier zijn ook wat nestjes in de tuin, maar het is me nog nooit gelukt om het uitvliegen te zien. De families zitten altijd plotseling hevig kwetterend in de tuin.

Yvonne aka sommeke zei

Lief om te zien, jullie vertrekkende buurtjes!

Johanna Zweden zei

O wat enig Inez dat je het gezien hebt.
wat wonen jullie daar mooi.
Groetjes Joke fijne dag
Sorry verkeerd gelezen,(ouderdom) maar we kunnen nog steeds eens koffie gaan drinken,want ook dat is niet ver van mam.

Heleen zei

Wat leuk dat jullie dit jaar weer een familie in het huisje hadden.