dinsdag 31 maart 2009

Op quiltgebied is er weinig te melden, ik heb deze gemaakt en er ligt er een klaar om genaaid te worden.

Ik ben alleen heel druk met de HAL, want ik heb hem eens heel goed bekeken en alles eens heel goed doorgelezen (had ik natuurlijk bij het begin al moeten doen) en de andere banen zijn ook fout, dus alles moet opnieuw gedaan worden, nu heb ik alweer bijna 1 baan klaar en dat is toch wel weer prettig, helemaal nu ik zie dat deze helemaal goed is, ik ben niet blond, maar super grijs, maar soms...................... ;-)
Het paashoekje is inmiddels ook af, misschien nog een lopertje, maar dat weet ik nog niet, ik laat het altijd eerst een poosje staan en kijk dan wat er aan ontbreekt of dat het teveel is.

Vandaag komen de jongste DD, haar partner en het spookje weer eten, ik denk dat ik een lekkere frisse witlofsalade ga maken, met manderijntjes, appel en creme frâiche, het is zo zalig voorjaar buiten, dan komen de ovenschotels en de stampotten even mijn neus uit ;-)
Dan zal ik wel weer de haaknaald ter hand nemen en verder gaan met de HAL en ook nog een blok maken voor de medallion sampler, want er moeten op alle vier de hoeken een compas komen en dat is zo'n lekker precisie werkje, maar het moet gebeuren.


13 opmerkingen:

Leintje zei

Mooi gemaakt dat compass! Je gaat ook als een speer met de medaillonsampler. Moet het soms af voor agustus?
En een gezellig hoekje heb je weer gemaakt! Dat lopertje komt er binnenkort aan hoor!

Heleen zei

Wat een gezellig hoekje. Helemaal in voorjaarssfeer. Hier zijn ze nog niet flauw van de stamppotten want op speciaal verzoek van DD eten we stampot boerenkool.

Crea Annemieke zei

Wat een pech met je haakwerk.Moest je alles uithalen?
Daarom heb je zeker zo'n leuk paashoekje gemaakt,om naar te kijken en niet te gaan kniezen.

Zonnige voorjaarsgroeten,Annemieke

lut zei

Wat een leuk paashoekje!
Ben je er nu uit met de hal?
Je mag me altijd mailen hoor.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb echt alles uit moeten halen, maar ik ben nu met de laatste toer van de 1e baan bezig en nu is het goed.
Dank je wel Lut, ik zal het onthouden, maar dit was gewoon mijn eigen schuld, ik las niet verder dan van * tot * herhalen.

Groetjes
Ines

katrien zei

Mooi blok.
En leuk paashoekje.

Balsemien zei

Mooi kompas! Heb je het gezellig gehad en lekker gegeten?
Jammer dat je zoveel haakwerk uit moest halen.
Welterusten!

ingrid zei

Wat gezellig zo dat hoekje !
Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Via Crea Annemieke kom ik op je blog terecht. Het ziet er gezellig uit. Ik begrijp best dat je 't haakwerk uitgehaald heb, als er bij mij ergens iest fout gaat, doe ik het ook overnieuw !!Maakt niet uit hoeveel werk het is.
Ik kom nog wel eens vaker langs !!

groetjes Thea uit Limburg

Jossie zei

Mooi kompas Ines. En het paashoekje ziet er zo gezellig uit!

Annelies zei

Een mooi kompas.
Wat vervelend dat je zoveel van het haakwerk moet uithalen !
Je paashoekje ziet er erg leuk uit.

Corrieneeltje zei

Heel vrolijk Paashoekje Ines en witlofsalade is hier ook favoriet!

Unknown zei

Hallo Ines hoe gaat het met je ??

Groetjes omafia