donderdag 26 maart 2009

Vandaag lekker op mijn gemak 2 quiltjes afgemaakt, deze is van Lappenleintje en hij is zo gezellig geworden, lekker voorjaarsachtig en dat kunnen we best gebruiken met alle regen en wind van vandaag, een mens zou er somber van worden ;-)





Vanmorgen mijn moeder opgehaald en een paar boodschappen met haar gedaan, het is alweer donderdag, dus blijft ze gezellig eten, samen met jongste dochter, haar partner en niet te vergeten het kleine spookje, die als eetwens worteltjes had en dat wordt het vandaag, met gebakken aardappeltjes, krokante kip en een appelbol toe, we hebben het maar slecht.

Ook nog een paasquiltje afgemaakt, ik vond deze vorig jaar al zo leuk en heb hem toch nog maar gemaakt, het staat ook zo gezellig boven de paastafel, ik heb het haasje een staartje van wol gegeven, vond ik leuker.

Verder ben ik bezig met mijn gehaakte sprei, ik vond de fout die in een baan zat toch teveel opvallen naar mijn zin, die heb ik dus helemaal uitgehaald en ik ben weer opnieuw begonnen, het is geen aangenomen werk, dus dan doe ik er maar wat langer over, hij wordt voor mijn moeder en dan wil ik toch wel dat hij helemaal naar mijn zin is.






11 opmerkingen:

Annelies zei

Met deze twee quiltjes ben je echt klaar voor het voorjaar en de Pasen. Erg leuk en gezellig.

Anoniem zei

Goedenavond Ines,

Zo daar is hard gewerkt, maar wel heel leuk geworden.Gezellig verhaal weer, zo laat je ons altijd even in je gezin kijken.

Daaaaag Annemieke

Anoniem zei

Hoi Ines, jammer van je sprei... Maar een fout die je steeds ziet blijft storen, dus goed dat je het overnieuw maakt. Je voorjaarsquiltjes zijn leuk en gezellig!
Gisteravond aten we ook een appelbol, met de klaatste appels van de oogst van vorig jaar!
Een heel fijne dag!

Anoniem zei

Wat zijn ze weer leuk geworden. Ik moet gauw aan de slag, want ik moet de volgende nog bedenken!
Straks even een ideetje uitwerken.
Fijn weekeinde, Leintje

Anoniem zei

Wat een leuke quiltjes.

Anoniem zei

Goede morgen Ines

Ze zijn weer mooi geworden , ik zit nog moed te verzamelen,maar ik heb de hexagonnen al gedaan dus het begin is er .
Liefs Ikkes

inge zei

gezellige paasstemming!

Jossie zei

Wat zijn de quiltjes mooi geworden. Vooral het mandje van Leintje vind ik erg leuk. Het paasgevoel komt er langzaam maar zeker aan.

Anoniem zei

Ik vind dit zo'n leuk quiltje geworden.
Ja het wordt al lekker lente/paasachtig zo.

jullie hebben vast genoten van elkaar en het heerlijk maal !!

Fijn weekend !!;-)

marian'ne m

Anoniem zei

wat een gezellige quiltjes he je gemaakt en de hoekjes zijn zo mooi afgewerkt.
Groetjes hermie

Heleen zei

Je hebt weer een leuke eigen draai aan Lein haar quiltje gegeven. Dat blaadje ernaast vind ik geniaal. Ziet er allemaal weer gezellig uit. En het beloofd een mooie week te worden dus het wordt echt voorjaar.