dinsdag 14 juli 2009



Gisteren nog een CWQD gemaakt en er ligt er weer een klaar om genaaid te worden, maar ik moet nu ook eens nodig aan de kleine quiltjes van Lein beginnen, want die zijn er de afgelopen tijd bij ingeschoten, daar wil ik vandaag ook een begin mee maken, want straks komt de SMQ en dan heb ik geen tijd meer voor kleine quiltjes.
Gisteren een rustige dag gehad, even op het spookje gepast, want haar mama moest naar de dokter die is al een hele poos niet in orde, ze is doodmoe en dat is voor een 32 jarige niet normaal, ze kon gelijk bloed laten prikken en moet volgende week terugkomen. Het spookje vermaakte zich prima en toen ik haar vroeg wat ze aan het doen was, zei ze dat ze met een spelletje bezig was, op mijn vraag welk spelletje, antwoorde ze.....Een dom spelletje....LOL

11 opmerkingen:

katrien zei

Mooie blokjes er weer bij.

wilma zei

Mooi blokje!! 1 meer dan ik...
;o)

Johanna Zweden zei

Wat is ook deze weer mooi geworden.
Groetjes Joke en een fijne dag

inge zei

leuk dat je weer meedoet met de update op de veertiende van de maand! mooi blokje!

Erica zei

Hihi, 't lijkt wel of je het druk hebt! Met patchen wel te verstaan. En ach, komen we niet allemaal tijd te kort?

Guusje, zei

Ook dit blok is erg mooi geworden en wat ben je toch druk ar heb ik nu helemaal geen last van lol

Inge Slaats zei

Mooie blokjes hoor en ik blijf lachen om dat spookje van jullie!

Heleen zei

Zo alweer 1. Als je dat elke dag doet gaat het hard LOL. Deze is ook weer mooi. En die pakketjes van Lein zijn ook leuk dus daar moet je zeker mee aan de slag.

Jossie zei

Mooie blokjes Ines.Wat kun je het als quiltster toch druk hebben!
En wat heerlijk nieuws van je dochter.

nadia zei

Hoi Ines, mooie blokjes heb je gemaakt en leuk dat je ook meedoet met de club (ik had je nog niet in mijn lijstje met "collega's" staan, maar nu wel en kom graag volgende maand weer bij je op bezoek) Fantastisch nieuws van je dochter, Proficiat!

Blackbird zei

Jij bent ook niet te stoppen he, een blokje hier, een blokje daar, middenblok, noem maar op! Hoop dat het bloed van je dochter wat onschuldigs laat zien zodat ze er weer zo overheen komt!

Groetjes, Leintje