donderdag 20 november 2008

Blok 8 en een verjaardagsquiltje

Blok 8 is vandaag afgekomen en zoals jullie zien, het is weer een leukertje, ik hem zitten breien met rondbreinaalden, want mijn arm en schouder gingen vervelend doen en na een tijdje oefenen ging het prima en geen last meer van pijn, wat wil een mens nog meer.................een leuk blokje en dat is het geworden :-)


Vandaag ook druk in de weer geweest met een verjaardagsquiltje voor de bijna 10 jarige Roy en die begint ook op te schieten, morgen sandwichen en dan is hij klaar.

Dan kan ik gaan beginnen aan het verjaardagsquiltje voor Dylan, want ze vieren de verjaardag van de twee jongens aanstaande zondag, dus dat is een beetje haasten, maar het borduren is zo gebeurt en als dat eenmaal klaar is zitten ze zo in elkaar en dan hebben ze er allemaal een en kan oma rustig achterover leunen..........
Mijn moeder was er weer vandaag en we hebben gezellig zitten teuten met zijn tweetjes, toen mijn blok klaar was, is zei gaan oefenen met de rondbreinaald en ze heeft ze nu mee naar huis om een sjaal te breien voor haar jongste achterkleindochter.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk cadeautje! Succes met het volgende. Fijn weekend.

Anoniem zei

Mooi blok hoor,en het verjaardagsquiltje mag er ook zijn.

Annelies zei

Je blok ziet er leuk uit. Ik vond het een leuk patroon om te breien.
Succes met het afmaken van de quiltjes.

inge zei

leuk achtste blok!

Anoniem zei

Je blokje is prachtig. En ikke maar achterop hinken. Zal nu beginnen met 7.