dinsdag 7 oktober 2008

Wat een dag



Wat een dag, onze jongste kleindochter was al een paar dagen niet zo lekker, maar ze is nu echt ziek, we zijn samen met haar moeder naar de dokter geweest en ze heeft een fikse oorontsteking, ze heeft nu een kuur gehad en hopelijk knapt ze snel op, want zo'n kleine uk die alleen maar lodderig uit haar oogjes kijkt, hopelijk slaapt ze vannacht lekker door en slaat de antibiotica snel aan.




Vandaag ook een heleboel patronen gekregen van Tatty Teddy en mijn oudste dochter is de eerste die er eentje krijgt, vanmiddag gelijk Aida gekocht en zijde, het is zo'n schattig beertje, ik heb tijd genoeg want het is voor de kerst.
Ik heb wel weer mijn blok uitgehaald en ga morgen de lijnen op de stof zetten zodat ik echt precies een halve centimeter naad stik, want ongemerkt kwam er toch een millimeter bij en dat gaat niet bij dit patroon, dat luisterd te nauw.






1 opmerking:

Anoniem zei

JA, WAT EEN DAG HE? WEL EEN DAG MET EEN GOUDEN RANDJE TOCH?
GROETJES HERMIE