maandag 20 oktober 2008

Dag, dag wat een heerlijke dag :-)

's Morgens gewekt worden door de telefoon is nu niet echt leuk, maar vandaag vond ik het niet erg, het waren alleen maar leuke gezellige telefoontjes en ik kreeg zulke mooie berichten door, mijn dag kan niet meer stuk :-)



Morgen gaan we gezellige naar Grootebroek een loeplamp ophalen voor mij, ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen en mijn DH vond het wel een leuk idee om hem op te halen en daar even rond te neuzen en te lunchen, daar zeg ik geen nee tegen.



Ik ben net terug van een uurtje of wat shoppen bij Intratuin met jongste dochter en kleindochter en ik heb me keurig gedragen, alleen 2 pakjes kerstservetten, een vetblok voor de vogels en 2 rollen goudkleurig lint voor een kerstquilt, meer niet, netjes hè????? ;-)

Straks nog even naar de Aldi voor de wekelijkse boodschappen en verder uiteraard nog wat quilten en breien, want zonder gaat natuurlijk niet.


2 opmerkingen:

Annelies zei

Ik kom net, maar we zijn al weer een dag later dan je berichtje, thuis door de stromende regen. Het wordt echt een binnen dagje.

Anoniem zei

He, ik had een reaktie achtergelaten op je mooie verjaardagscadeau(de lamp),maar dat was dus niet goed gegaan. Super dat ze je zo hebben verwend.
groetjes Hermie