donderdag 9 oktober 2008

Vandaag het tweed blok af, het was weer een leuk patroontje, ben benieuwt wat het volgende week woensdag zal worden, ik maak de plaid in 4 kleuren, wit en 3 verschillende kleuren blauw, ik denk dat hij best mooi zal worden, hoe groot, weet ik eigenlijk nog niet, ik heb 20 bollen, ik zie dus wel hoever ik kom.

Vanavond weer gezellig naar House gekeken, het is een van de weinige series die ik volg, en ik vind het altijd weer een verademing als ik die man bezig zie, heerlijk onconventioneel en met humor.

Het kleine spookje is gelukkig ook aan het opknappen, ze is er nog niet helemaal, maar ze heeft weer pit en gaat nu de strijd aan tegen de medicijnen die ze moet slikken, het is een heel gevecht om ze in te nemen, maar haar moeder wint het nog steeds van haar :-)

Volgende week komen Aaron en Larissa weer logeren, want de herfstvakantie is dan aangebroken, het zijn voor ons altijd weer leuke momenten, het spookje komt dan ook dagelijks langs want die is stapelgek op haar grote neef en nicht en aangezien het hier toch altijd wel huize de zoete inval is, zal er door de diverse ouders ook wel hier gegeten worden.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Weer een mooi blok! Gelukkig is jullie kleine spookje al bijna beter. Fijn weekend!

Anoniem zei

Hoi Ines,
De blokken worden erg mooi.ij zal mooi staan op je bank of in je stoel.We komen hem wel een keer bewonderen
groetjes Hermie

Anoniem zei

Mooi blok!
En veel beterschap voor de kleindochter.

Anoniem zei

hahahaha.....Wat heerlijk zo'n zoete inval!!
Ik zou het niet anders willen.... Heerlijk dat er vaak onverwachts weer iemand aan tafel plaats neemt!!

Je blok is erg mooi geworden!! Leuk werkje hé??!!

Anoniem zei

wat heb je een leuke achtergrond gekozen
groetjes Hermie

Annelies zei

Leuk om te doen hè, die kabeltjes. Ik verwerk de patroontjes in een breirol.
Goed weekend.

Blackbird zei

't Lijkt bij jouw thuis wel een grote Italiaanse familie! Gezelligheid troef!
Wat die hartjeskrans betreft: die is vrijwel in een dag klaar, dus veel werk zit er niet in. Deze is op de naadjes nog voorzien van sierstiksels, maar die zitten standaard op de naaimachine!