maandag 6 oktober 2008

Ik leer het nooit, er komt een leuke breideken voorbij, ik heb notabene mijn plaid nog lang niet af, maar ik moet meedoen en ach, het is maar 1 blokje per week, deze heb ik dan ook even tussen neus en lippen door zitten breien, het is een leuk patroontje en ik maak er ook een plaid van, dus geen 2persoonsdeken, ik ben natuurlijk niet helemaal gek ;-)


Vanmiddag ook weer verder gegaan met de medallion sampler, maar het zit nog niet lekker, ga het morgen ook weer uithalen, als je ook maar een millimeter naad meer naait dan kom je al niet uit en volgens juffie moesten we met een soort magneetje naast de voest werken, maar die hadden ze nog niet binnen, ik denk dat ik het gewoon met mijn eigen 1/4 inch voetje ga doen en niet ga wachten op dat magneetje, kost weer extra geld en meestal gebruik je die dingen nooit meer, uithalen dus en opnieuw beginnen en dan maar zien of het met het voetje beter gaat, of een strookje plakband, voor alles is er een goedkopere oplossing.
Zo weer een stukje aan mijn plaid breien en met een half oog naar spoorloos kijken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ines, gewoon je blok tekenen en over de lijn naaien, dan weet je zeker dat het goed komt.
Groetjes Hermie

Anoniem zei

Mooi Ines!!!
Het is toch heerlijk 1 blokje in de week??!!
Moet kunnen...
;o)

Anoniem zei

hihiihi, wat leuk en herkenbaar, ik ben ook met de plaid bezig! veel breiplezier! groetjes