woensdag 22 oktober 2008

Dit is hem dan, blokje nr. 4 en snel dat hij ging, het is wederom een leuk patroon en ik heb hem in het donkerblauw gemaakt, vond ik wel wat hebben, nog maar 28 weken en dan heb ik een eenpersoonsdeken ;-)

Ook bezig geweest met mijn quilt en weer wat uitgehaald en opnieuw de patronen gemaakt, want sommige patroontjes waren gewoon te zuinig gesneden, dus daar ga ik wat anders mee doe, wat weet ik nog niet, maar dat zie ik tegen die tijd wel.

Zo ga ik nog even wat blokjes naaien achter de machine, DH zit voetbal te kijken en daar ligt mijn interesse totaal niet, al die mannetjes die als een gek achter zo'n bal aanhollen en elkaar zonodig de grond intrappen, maar ieder zijn hobby.

Gisteravond ben ik begonnen aan een klein borduurtje en wat een zaligheid om dat onder mijn daglichtlamp met loep te doen, ik zag ineens alles weer en het patroontje hing voor mijn neus aan een klem, wat een zalige lamp en wat een bofkont ben ik om hem te krijgen.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

jeetje wat mooi en snel heb je dit gedaan ik moet zelfs nog beginnen,,

GRANNY'S HOUSE zei

Het ging zo lekker, ik was er mee klaar voor ik er erg in had

Anoniem zei

hihi.... hij gaat inderdaad erg snel. Hij ligt hier klaar voor morgen!
:o0

Annelies zei

Mooi !! Ook ik ben druk aan het gaatjes breien.

Anoniem zei

wat fijn dat je nu ales zo goed kunt zien. Inderdaad heerlijk om zo'n cadeau te krijgen. Geniet er van.
Leuk blokje heb je weer gemaakt.
Groetjes Hermie

Anoniem zei

ook mooi, in donkerblauw !!!

Anoniem zei

Wat mooi Ines! Ik word er een beetje jaloers op. Misschien brei ik ooit ook zo'n deken. Nu alvast kleurtjes sparen. Fijne zondag!