woensdag 6 juni 2012

Ik krijg de kans niet eens om ook maar één steekje te maken, want mevrouw denkt werkelijk dat dit haar mandje is en ze ligt er dan ook uren in.
Vandaag dus maar verder aan de pop gewerkt en het lijfje gebreid en met een arm begonnen, ondertussen zijn ze aan alle kanten aan het trekken, bijna alle kleinkinderen willen er een, buuf beneden heeft er al een uitgezocht, maar na deze zullen ze toch echt een hele poos moeten wachten, want het quilten heeft bij mij toch een streepje voor. 
Met mams gaat het wat beter, ze komt morgen hier naar toe en we maken er dan weer een leuke dag van, zondag komen mijn broer en schoonzus bij haar op bezoek en dat is voor haar ook weer een feestje.

10 opmerkingen:

Hermie zei

Wat een leuk gezicht dat poes daar zo lekker ligt te slapen.
Morgen dus weer een feestje voor je mams.
Lekker weer aan het breien dus, het wordt wel mooi hoor,laat je het zaterdag zien?

Supergoof zei

Fijn dat het met jouw mam wat beter gaat, dan voel jij je ook wat rustiger.
Ja die poppen hebben het helemaal dat vind ik ook terwijl ik alleen maar de benen zie.
Het ziet er zo grappig uit!
Gaat het al wat beter met de knietjes?
Het duurt helaas even eerdat die injecties werken, weet ik uit ervaring.
Zet 'm op!

Lida zei

Snap dat je nu wel even met kleinere naalden aan de slag wil en lekker wil gaan zitten quilten, al denk ik dat je dan de poes even ergens anders moet parkeren! Fijne dag samen met je moeder, knuffel
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Tuurlijk neem ik het mee, dan heb ik misschien al een hoofd ;-)

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb al iets minder pijn, ik heb dus goede hoop.

Annelies zei

Een lief gezicht. Wie wil daar niet liggen ?
Je pop groeit gestaag.

Johanna Zweden zei

Ze liggen ook overal he
Wel aandoenlijk, en dat geeft jou weer even tijd om te breien!
Poes snapt dat totaal
Groetjes Joke en een fijne dag

Klaske zei

Heerlijk hé die katten, doen ze bij ons ook.
Ze weten wel wat een lekker plekkie is..

Jossie zei

In mijn volgende leven word ik poes en dan zoek ik een quiltend baasje uit!
Fijn dat het wat beter met je moeder gaat. Ze zijn zo broos op die leeftijd.

Plakhuis zei

LIEF!!! en goed dat je pop zo lekker vorderd. Hier hadden ze ook al heel wat poppen uitgezocht uit dat leuke boek. Tijd,tijd...waar halen we het vandaan.