maandag 29 augustus 2011

Jacobus heeft zijn armen beschermend om zijn kleinere vriendje, deze is voor de hulp van mijn moeder, een schat van een vrouw die ook belangeloos veel doet voor haar en ze was weg van mijn moeders aap.
Het gaat steeds beter met haar en we zijn alweer aan de wandel geweest, ik hoef er niet meer elke dag naar toe en daar ben ik toch wel blij mee, want na het tillen van haar is mijn rug vreselijk aan het protesteren en lag ik nachten wakker van de pijn, overdag vind ik pijn niet erg, dat ben ik gewend, maar 's nachts.............nu heb ik van de dokter weer Tramadol gekregen en slaap ik weer als een roos.
Het weekend was gezellig druk met twee van onze kleinkinderen, de meiden hebben genoten hier, ze zaten vastgeplakt op een stoel en wilde alleen maar met de Sims spelen, van leren quilten is niets gekomen, maar dat komt wel een keer.


7 opmerkingen:

Inge zei

Jeetje, de apenfamilie wordt wel errugh groot!! Maar wat zijn ze leuk allemaal!

Groetjes,
Inge

jeannet zei

Ohh, wat vind ik de aapjes leuk Inze! je weet vast inmiddels mijn geheime breister wel....enne, ik ga straks ook lekker een tramadolletje nemen.....slaap ik vannacht weer eens goed, ik voel het helemaal met je mee, overdag pijn, allah, maar s,nachts moet het even over zijn.Welterusten he!

Hartelijke groetjes, Jeannet

martine zei

Wat zijn ze lief geworden. Kan me voorstellen dat iedereen er wel een wil hebben.

Shirley zei

Vertederend zijn ze, aaien ze ook af en toe zo over jouw rug? Sterkte en beterschap!

Hetty zei

Wat zijn ze leuk geworden deze apen.
Groetjes Hetty.

Annelies zei

Fijn te horen dat het steeds wat beter gaat met je moeder. De aapjes zien er erg leuk uit.

Johanna Zweden zei

Fijn om te horen dat het goed met je mams gaat, nu jij weer helemaal opknappen jezelf worden hoor. Even rust nemen.
Die aapjes zijn enig
Groetjes Joke