vrijdag 19 augustus 2011

Dit is voorlopig het laatste berichtje wat ik plaats, ik neem weer even een blogpauze.
Mijn moeder heeft BPPD, dat is een vorm van evenwichtsstoornis, die gelukkig goed te behandelen is, maar waardoor zijn nu erg afhankelijk is, we moeten er elke dag heeb om oefeningen met haar te doen en natuurlijk voor de inwendige mens zorgen, gelukkig heeft ze thuiszorg, dus hoeven wij er geen hele dagen te zijn, maar het hakt er wel even in, maar zodra het weer gaat zien jullie mij weer verschijnen.

Het aapje is voor Jara en die was er weer erg blij mee, want het waren al haar lievelings kleuren.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Ines, ik miste je al, doe je mams de groeten van mij, is niet fijn voor haar.
Sterkte met alles hoor, dikke knuffel van mij
liefs Hermie

josé zei

Wat een snoepje weer !! Nu die van mij nog eens af breien.

Liefs José

Johanna Zweden zei

Hé Ines wat naar nu, nu ik wens haar heel veel sterkte toe.en jou ook natuurlijk

Liefs Joke

Yvonne aka sommeke zei

Vervelend nieuws over je mam! Sterkte er mee!
Leuk aapje weer!