vrijdag 1 oktober 2010

Gisteren ben ik bezig geweest met dit herfstquiltje, de grote lijnen op de naaimachine gedaan en nu aan het doorpitten op de hand, hij moet redelijk snel klaar zijn, want ik wil hem boven ons schouwtje hangen, lijkt me heel gezellig en herfstterig.

Gisteren heeft Krina een gesprek gehad met de longarts en ze moet, wanneer het beter gaat met haar naar een revalidatiecentrum, ze moet intern en mag dan in de weekenden naar huis indien ze hulp heeft, ze heeft daar totaal geen zin in, maar toen de dokter zei dat, als ze haar best deed daar en goed kon aansterken ze misschien nog op de lijst kon komen voor een longtransplantatie, gelukkig heeft ze er nu mee ingestemd.
Krina mag niet bij het trouwen van haar dochter zijn, daar is ze nog te zwak voor en haar zuurstof gehalte schommelt nog teveel, nu heeft onze DS gezegd dat hij gedurende de ceremonie bij Krina in het ziekenhuis gaat zitten, zodat ze niet alleen is, want het is voor haar uiteraard erg emotioneel, je enigst kind trouwt en dan mag je er niet bij zijn.
Het zal vandaag toch een rara dag worden, want we zijn er allemaal niet helemaal bij vandaag, want je gedachten dwalen toch steeds af naar haar.
Kim zit nu bij de kapper en daarna gaat ze samen met \paul en de fotograaf naar het ziekenhuis, waar haar moeder door de verpleegkundige mooi wordt gemaakt, ze gaan ook proberen of Krien voor een kort poosje zonder zuurstof kan en halen de sonde er ook even uit, dan komt ze zonder allerlei slangetjes op de foto.
We hopen voor Kim dat de zon vanmiddag zal stralen, zodat haar dag toch een zonnig begin heeft.

10 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Wat zal dit moeilijk zijn voor iedereen.... Hopelijk gaat vandaag de zon toch schijnen voor iedereen....

Leuk zo'n herfstquiltje...

Katrien zei

Dit zal inderdaad een hele moeilijke dag worden.
Ik duim voor een zonnetje.
Leuk herftquiltje.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Een dag van veel gemengde gevoelens... ik hoop dat toch de blijheid zal overheersen!
Groetjes, Cisca

Anoniem zei

pas dit akelige bericht al gelezen, maar ben stilletjes weer weggegaan, grijpt mij aan.

Nu wil ik jullie allemaal een stralende dag toe (((((((ZWAAAAIIIIENNN))))))) !!!!

En voor je schoondochter schijnt nog een stukje hoop, heel veel sterkte !!!

mm

mia zei

Ik hoop dat ze een ondanks alles een mooie dag zullen hebben ,en voor jou en D. hou je haaks en geniet er van ,mooie momenten zijn schaars.
Liefs Mia

jolanda zei

Wat een tijd vol hoop en verdriet is dit voor jullie allemaal. Hopelijk wordt dit een stralende dag zodat het een dag wordt om met een blij gevoel op terug te kunnen kijken straks.
En wat goed dat er toch weer een sprankje hoop voor Krina gloort hé?
liefs jolanda

Dorine zei

Ik heb niet eerder gereageerd. het greep me te erg aan gezien de slechte toestand van mijn lieve DH.
Veel sterkte en toch ook vreugde op deze dubbele dag.
Wat dat revalidatiecentrum betreft als dit is in Hilversum daar is mijn DH vorig jaar 3 maanden geweest en niets dan lof hierover.
Als je meer wilt weten mail me dan prive.
groetjes en ik denk aan jullie

willeke zei

Ines, volgens mij zijn de weerberichten gunstig. Ik zal aan jullie denken. Fijn dat er nog een foto wordt gemaakt met haar moeder zonder alle toeters en bellen. By the way, leuk herfstquiltje.
groetjes, willeke

Berna zei

Pfff wat zal dit moeilijk zijn voor je schoondochter. Was uitstellen geen optie?
Sterkte voor allemaal en we hopen dat het bruidspaar toch een fijne dag heeft.
Je herfstquiltje is leuk.

betty zei

Hoi Inez, wat een emotionele dagen zijn dit voor jullie allemaal. Ik hoop dat het ondanks alles een mooie dag is geweest, heel veel sterkte met alles