maandag 18 oktober 2010

Gisteren begonnen met de lap van Marie Suarez, ik moet hiervoor echt onder mijn lichtlamp gaan zitten en de loep gebruiken, het wordt wel erg mooi en heel fijntjes, het is lang geleden dat ik zoiets gedaan heb, maar ik vond deze zo mooi.
Hij wordt bij mij iets groffer dan die van haar, maar anders werd het te fijn voor mij en had ik buiten mijn leesbril + 4 en de loep, ook nog een loepbril nodig.
Vandaag gaan mijn 2 DD's zonder DH's maar met alle kinderen naar de Katjeskelder in Oosterhout, ze hebben een 12 persoonshuis gehuurd, ruimte genoeg dus, woensdag gaan wij er voor een nachtje heen, met taarten want dan ben ik echt jarig en dat moet toch een beetje gevierd worden.
Gisteravond zat het spookje hier in bad en om de 5 minuten riep ze naar mij, dan moest ik haar weer een knuffel geven, want ze zou me zo missen en het duurde heel lang voor het woensdag was, het is en blijft een heerlijk maar theatraal ding.

7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Dat zijn zeker mooie lapjes die je hebt gekocht, nu snap ik waarom jij mijn lapjes........(LOL)
Mooi je Kika beertje, goed doel
Wat een mooi lap is dat! waar heb je dat patroon gekocht!
Veel plezier van de week, en alvast van harte gefeliciteerd.
Liefs Joke

Jossie zei

Mooi borduurwerk Ines. Niet te geloven dat we kort geleden nog alles zonder bril konden. In Spookje schuilt een toekomstige actrice ;-)
Wat heb je heerlijke gesponsorde cadeautje kunnen kopen op de beurs.

MarianneD zei

Dat was alvast een heerlijke vóórverjaardag! Ik wens je een prachtig nieuw levensjaar toe aanstaande woensdag...en wat een heerlijke kadootjes heb jij al gehad...mmm..dat borduurpatroon...;-)

Berna zei

Prachtig lapje zal dat worden.
Heel veel plezier woensdag en alvast van harte!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat een mooi borduurwerk, mooi is dat rood toch! Die Spookje, wat een portret, leuk hoor!
Veel plezier en een heel prettige verjaardag, alvast van harte gefeliciteerd!
Groetjes, Cisca

Balsemien zei

Hoi Ines,
Even helemaal bijgelezen en wat heb je alweer veel gedaan! Leuk dat vrolijke sjaaltje voor je moeder. Het weer werkt steeds meer mee om het lekker te kunnen dragen...
Je borduurwerkje vind ik erg leuk met die stopstukjes!
Alvast een heel fijne week Ines en leuk dat de hele familie lekker een huis heeft gehuurd. gezellig!

josé zei

Van Harte Gefeliciteerd !! En geniet van je nachtje weg. Heel veel plezier.

En geniet met borduren van je super patroon!!

Geweldig ook in het rood daar hou ik nou ook zo van.
Wat zal dat gebak met elkaar heerlijk smaken.

Geniet fijn met elkaar, ik hoop dat de regen bij jou wel mee valt. Hier is het bar en boos.

Liefs José