vrijdag 15 oktober 2010

Ik kan wel een winkeltje beginnen, gisteren waren we in Gouda met mijn moeder en die zag deze kleur in de winkel liggen en ze keek mij aan, zou jij.................natuurlijk mam, dus gisteren weer een sjaal gebreid en vanmiddag kan ze hem weer meenemen.
Verder weinig meer gedaan dan de boodschappen, vandaag nog een taart halen, want we vieren mijn verjaardag een beetje en volgende week als ik jarig ben gaan we naar onze DD's die hebben een 12 persoonshuis gehuurd in de Katjeskelder en wij gaan er dan woensdag heen met een grote taart en ik laat me daar even lekker verwennen ;-)
Morgen ga ik samen met DSIL naar de handwerkbeurs in Rotterdam en daar gaan we ons lekker uitleven.

2 opmerkingen:

crea annemieke zei

Mooie sjaal weer Ines, en alvast een goede en fijne verjaardag en week.....
Groetjes Annemieke

Berna zei

Je gaat lekker met je sjaals. Heel mooi!