donderdag 14 oktober 2010

Ik kon het niet laten, gisteren toch weer wol gehaald voor een sjaal en zeg nu zelf, staat hij niet geweldig bij mijn cape?
Het zijn allemaal kleine pompommetjes en ik had de laatste bol in deze kleur, loopt de verkoopster naar achteren en komt terug met dezelfde wol, maar dan al opgedraaid op een stuk foam, die kreeg ik er gratis bij, lief he?
Verder nog een blokje gemaakt voor de babyquilt, boodschappen gedaan met de jongste DD en aan de telefoon gehangen met de oudste DD, toen kwam DS nog en heb ik het haar van hem en DH gedaan, die lopen er ook weer keurig gekapt bij, 's avonds lekker lui onderuit naar een engelse detective gekeken.

1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Mooi die shawls, en een gezellige week op de katjeskelder maar dat zal wel lukken, tis momenteel zo mooi in Brabant.

groetjes, jeannet