woensdag 30 juni 2010

Het is alweer woensdag, de dagen vliegen voorbij, het is weer tijd voor die bloemen,
het zijn er 8 geworden deze week, het is een lekker productief weekje geweest en daar kan ik er wel meer van gebruiken.
DH krijgt over 3 weken de uitslag, voorlopig hebben we de fysio af moeten zeggen, we gaan het gewoon rustig afwachten.
Straks mijn moeder even ophalen voor de wekelijkse boodschappen, normaal doen we die op donderdag, maar dan wordt het veel te warm voor haar, morgen haal ik haar gewoon hier naar toe om een beetje bij te komen en vrijdag krijgt ze van mij verplicht huisarrest, want dan wordt het zo vreselijk warm en ze had er maandag ook al zoveel last van, ze is 87 ik moet zuinig zijn op haar.
Gisteren hebben we heerlijk gelounched bij onze jongste DD, het spookje gaf aan waar we mochten zitten en waar beslist niet ;-) Ze hebben een veranda achter in de tuin en de loungeset staat prachtig, zonde dat ons balkon niet groter is.

19 opmerkingen:

katrien zei

Leuke blommetjes heb je er weer bij.

Gerda Hartman zei

Mooie bloemen en ik zie hier een paar overeenkomsten in de gauwigheid. Mijn moeder is ook 87, maar helaas niet meer in staat om nog op visite te komen en ik ben ook bijna klaar met het eerste blok van de kattenbom. Grappig! Fijne dag.

Anoniem zei

Heerlijke frisse bloemen zijn het geworden!
Ik duim voor de uitslag - zulke dingen kunnen je echt overvallen he. 3 weken wachten lijkt me zooooo lang!

Jossie zei

Prachtige bloemen en wat heb je er veel gemaakt!

quilting Jeannet zei

Wat maakt iedereen veel bloemen vandaag! je kan wel zien dat het zomer is.

groetjes, Jeannet

yvonne zei

hele mooie frisse bloemen fijne dag groetjes yvonne

Marie-Anne-José zei

Mooie bloemen alweer en ik hoop voor jullie op een goede uitslag over drie weken.
Groetjes Marianne

Sandra Henderson zei

I love your flowers, especially the blue one! :) You blog is very lovely, with the butterflies and your sweet grandchildren. :)

bep zei

Gezellig al die bloemen en wees maar lief voor je moeder tijdens de warmte,groetjes Bep

Kate zei

Lovely flowers,,,May they continue to bloom for you..

Sheila zei

You have been very busy making your flowers bloom and they are lovely , keep up the great gardening .

Guusje, zei

Mooie bloemen heb je gemaakt en goed dat je zo zuinig op je moeder bent. Ik was het ook altijd maar helaas is ze er niet meer ze was net 70.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Mooie bloemen weer erbij. Ja
, wees maar zuinig op je moeder!
Groetjes, Cisca

Karen zei

Eight very beautiful flowers this week!

lut zei

Wat heb je mooie bloemen gemaakt!

Anoniem zei

Oeps, het muisje krijgt dus toch nog een staart(je). Hopen maar dat het mee gaat vallen. Doe je mams de groeten en sterkte met deze warmte.
liefs Hermie

Annelies zei

Wat een leuke bloemen zijn er ondanks het warme weer bijgekomen.

Gisele zei

Beautiful flowers for your garden & it's growing rapidly.....wow 8 this week! Thanks for your lovely visit :)

Crafty Robyn zei

Pretty flowers, nice colours