donderdag 2 oktober 2008

Knietje ;-)

Bedankt voor jullie lieve wensen het is nog steeds behoorlijk pijnlijk, maar ja dan had ik maar niet moeten vallen, doe het een beetje rustig aan.

Zoals jullie zien, heb ik al een aardig stuk zitten breien, maar ook al een stapel driehoeken gesneden voor de medallion sampler, het is een zware klus voor mij en ik doe het niet zo precies zoals het hoort, ik zie nl. geen diepte en door mijn rug is te lang staan voor mij ook geen optie, maar wat geeft het, hij wordt toch wel mooi, alleen niet precies zoals het moet.


Vandaag boodschappen gedaan met mijn moeder, jongste dochter heeft gereden want de knie buigen is nog wat lastig, maar morgen rij ik zelf weer.



4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je plaid gaat goed! Het beste met je knie. Fijn weekend!

Anoniem zei

fijn dat het wat beter gaat met je knie ,,
je plaid ziet er mooi uit doe je het van durable katoen

GRANNY'S HOUSE zei

Dank je Lut, jij ook een fijn weekend.

Ik brei hem van durable glanskantoen nr.8 en het breid erg mooi.

Anoniem zei

Mooi!!
Je breiplaid en dat je knie aan de beterende hand is...