woensdag 29 oktober 2008

Blokje 5

Ok het is niet de mooiste foto van mijn blok, maar hij is wel af en wat was het leuk om te doen. In het begin denk je dat lukt nooit, maar als je er even voor gaat zitten en vooral heel goed leest dan is het een heel gemakkelijk patroon , nu maar weer afwachten wat volgende week woensdag zal brengen, voorlopig is het een heel leuk werkje om tussendoor te doen.

Vanmiddag eerst boodschappen gedaan met mijn moeder, we hebben niet zoveel gelopen dan normaal, want het kleine spookje kwam en oma "moest" oppassen, het is zo'n zalig ding om voor te zorgen.
Gisteren was het hier weer huize de zoete inval en ik had voor een enorme pan maceroni gezorgd en alle drie de kleinkinderen hebben niet gegeten maar gevr.......... ook de kinderen hebben hun best gedaan, maar het was zoveel dat ik morgen nog maar eens maceroni eet en dan eten de jongste hier ook maar weer van.

Vrijdag gaan mijn broer en schoonzus voor 4 weken naar onze halfbroer in W-Australië en ik reis stiekem met ze mee in een koffer...........zucht..........kon dat maar, want ik zou mijn halfbroer ook wel weer eens willen zien, maar ja, dat kan bruin niet trekken, dus dan maar weer schrijven, want ook hij heeft geen geld om hier naar toe te komen, wie weet...............ooit......... Mijn schoonzus neemt gelukkig wel australische lapjes mee, dan heb ik toch iets australisch :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Een prachtig blok! Ja, erg hé dat je voor het kleine spookje moest zorgen :-) lol.

Elly zei

Super snel zeg , ik ben op de helft pas en idd het is wordt mooi blokje ;-)

Anoniem zei

héél mooi blokje hoor.