vrijdag 3 oktober 2008

Het eerste probeerblok zit in elkaar, maar zoals jullie zien zitten de punten in het midden niet mooi tegen elkaar.
Vanmiddag naar in de Emma geweest en ze had gelukkig nog 1.5 meter randstof en ik ga het nu eerst tekenen en dan knippen, maar zelfs dan is het nog niet makkelijk, maar de aanhouder wint en een aanhouder ben ik.

Lieve berichtjes van mijn 13 jarige kleinzoon, hij is verliefd en heeft allemaal vlinders in zijn buik, heerlijk toch, ik kan er zo van genieten, je begint alleen wel te merken dat je ouder wordt en dat je oudste kleinzoon ineens een puberige tiener aan het worden is :-)

Het is ook alweer weekend, wat gaan die weken toch snel, voor we het weten zitten alle tuincentra's weer in kerstsfeer en ben ik druk in de weer met de sint.
Mijn moeder heeft de eerste kerstverlichting al zien hangen, ik moet daar nog niet aan denken, eerst Sinterklaas en dan pas kerst.

Geen opmerkingen: