woensdag 28 oktober 2009


Staat dat even dramatisch, maar het is wel zo, gisteren heb ik de Medaillon Sampler afgemaakt op de machine, nu nog het compass met de hand en dan laat ik hem jullie weer zien. Ik zal best nog wel eens een quilt op de machine maken, maar nooit meer zo'n hele grote, het is voor mij geen ontspanning.
Hier gaan we straks weer naar toe, mijn jongste DD en ik, ze zijn nu zover dat het puntjes op de i zetten kan beginnen en ze zitten in het weekend dan weer in hun eigen nieuwe huis, het is erg mooi aan het worden, beneden hoeft alleen nog maar de hal af behangen te worden en de woonkamer heeft nog een wand die ze in perzikkleur heeft geschilderd, nu nog 1 laag en dan kunnen de plinten erop gezet worden en kan de houten vloer schoon gemaakt worden en in de olie gezet, overal moeten de verwarmingen nog opgehangen worden, maar dat schijnt een fluitje van een cent te zijn.

8 opmerkingen:

lut zei

Veel succes met je quilts. En DD gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

Cindy at her Country Home zei

Allerliefste Ines, ik zit hier achter m'n pc met volle verbazing en bewondering al je berichten bij te lezen. Wat had ik veel in te halen bij je!! Och och wat bewonder ik je om je energie, hoop als ik jouw leeftijd mag bereiken ook zo energiek te mogen zijn. Op je schouders passen toch haast niet die grote engelen vleugels, wat een SCHAT ben je. Alsnog gefeliciteerd met het mooi bruidspaar, was zeker een dag met een gouden randje. De dag is heel mooi vertaald door die leuke en mooie foto's. Wat leuk al die teddybeertjes...hihihi! En ik hoop voor ze dat ze snel hun nieuwe stek kunnen betrekken en al die "huisdiertjes" met staartje achter kunnen laten... smeer maar een beetje pindakaas op de valletjes voor de huishoudelijke tip. Maar sluit nu af om je te complimenteren met je prachtige housewarming quilt en de blokken in aanmaak, GEWELDIG! Neem jij na deze ook wat rust voor jezelf Ines? De veertjes op je vleugels moeten weer aangroeien hoor hahahah... Heel veel harten liefs en heb ontzettend genoten van je verhalen, Cin x

Berna zei

Het zal best gezellig geweest zijn afgelopen weken maar ik kan me voorstellen dat je er ook weer naar uitkijkt het rijk voor jezelf te hebben. Rust maar lekker uit straks.

quilting Jeannet zei

Het doet me deugd dat er ook anderen zijn die bloed, zweet en tranen zweten bij tijd en wijlen Inez, dacht toch even dat ik de enige was.

Groetjes, Jeannet

Balsemien zei

Tja... ben wel nieuwsgierig naar het resultaat en kom gauw weer bij je langs. Sterkte met alles!

A3jana zei

ik hoop voor jou dat je snel van je welverdiende rust kan genieten, al is het nog zo fijn om je kids te helpen en is het heel leuk als ze bij je zijn en je nodig hebben. Maar....het is ook O, zo fijn als ze allemaal weer op hun eigen stek zitten en je kunt doen, laten, zitten en liggen zoals je zelf wilt (en kunt) En dan lekker een quiltje erbij om af te maken en een nieuwe in de buurt om aan te beginnen of verder te gaan ;-)))))

Tineke zei

Ines, heel veel plezier en geniet ze bij IKEA. Succes met het afmaken van je quilt.

Johanna Zweden zei

Grinnik, IKEA fam. Ik heb ook zo een kaart, gebruik hem eigenlijk alleen maar om heerlijk een bakkie koffie te halen, meestal gratis hier, als je voor 10 uur s'morgens komt.
Helaas is IKEA ver weg bij mij, anders had ik er zeker vaak even binnen gelopen.
Hoop dat jullie geslaagd zijn.
Gr Joke