zondag 28 juni 2009

Pffffffffffffffffffff

Gisteren de laatste cursusdag gehad van de medaillon sampler, we hebben een gedeelte op de naaimachine gedaan en hebben veel vocht verloren, daar zaten we dan, allemaal met de opgerolde sampler op ons nek en dat met die hitte, na de middag hebben we dan ook niets meer gedaan en hebben goed naar de uitleg geluisterd over hoe het verder moet en in november hebben we dan weer een terugkomdag om te laten zien hoe ver we zijn en voor de gezelligheid natuurlijk.
Ik heb hem weer in bloei gekregen en er zitten aardig wat knoppen in :-D

Yesterday we had the last cours day from the Medaillon Sampler, we quilt an upper piece on the sewing machine and we had it very hot, because we sat behind the sewingmachine with the sampler on our shoulders, after lunch we quite, it was to hot to go further. We listen very good how we had to go further and someday we will have a very nice bedquilt.
We will see eachother again in november to show how far we are .

He is flowering again after 3 month and he has many buds.

2 opmerkingen:

Leintje zei

Ja, het is eigenlijk alleen maar weer voor met een fijn handwerkje op terras of het balkon. Je hebt hem echter wel bijna af, en dat moet een heerlijk gevoel zijn. Fijne zondag!
Groet, Leintje

Heleen zei

Oh, ik kan heel goed voorstellen dat het geen pretje was met die hitte. Ik heb zwaar respect voor. Ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat. En hoe je hem doorstikt. Ik zal er toch ook eens aan moeten geloven. Volgens mij heb je behoorlijk wat werk verzet. 2 sandwichen is niet niks.