maandag 14 juli 2008

Een hart voor een hart

Vandaag dit hartenquiltje afgemaakt voor een hele lieve vrouw, die ons erg geholpen heeft tijdens een zware periode, nu maar hopen dat ze hem mooi vindt.





Verder vandaag wat geborduurt en met moeders boodschappen gedaan, daarna met dochter en kleindochter op pad geweest en nu zitten we te wachten op de pedicure, want het is weer tenendag :-), wat zullen onze voetjes weer opknappen.




Hier een klein deel van de lapjes en lappen die ik vrijdag gekregen heb, er is geen vrij plekje meer in huis, maar je kan mij niet gelukkiger maken en ik heb alweer aardig wat projecten in mijn hoofd zitten, ik zal toch 200 moeten worden :-)














2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik zou heel graag het gezicht willen zien van degene die het quiltje krijgt.
groetjes Hermie

Anoniem zei

Wat een leuke blog heb jij Ines! Leuke dingen gemaakt, o.a. voor je kleindochter!
groetjes Diny.