vrijdag 4 juli 2008

Borduurtje

Vandaag weer een handwerkzaam dagje en nog eentje met mooi weer ook.

Vanmorgen boodschappen gedaan met mijn moeder en tussen de middag had ik vanaf mijn balkon een heerlijk uitzicht op het park waar mijn jongste dochter met een vriendin en hun 2 jarige dochtertjes zaten te picknicken, mijn dochter had bij ons de picknickmand gehaald en die gevuld met allerlei heerlijkheden, ze hebben er van genoten en toe heb ik ze een ijsje toegeworpen.


Vanmiddag heerlijk zitten borduren ik had bij Grandma's kitchen zo'n schattig klein borduurseltje gezien dat ik overstag ben gegaan en de borduurnaald weer eens ter hand heb genomen, het was jaren geleden dat ik dat gedaan heb, maar zij maakt zulke lieve patroontjes, dat je wel gedwongen wordt om ze te maken :-)
Ook heb ik nog het kleine hartenquiltje gesandwiched en die kan dan ook gequilt worden, ik heb dus nog genoeg te doen en vervelene zal ik mij niet snel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk dat ik je weer aan het borduren hebt gekregen Ines!
En ik zag dat je ook al zo'n leuk blok voor een plaid aan het breien bent ;-)

Liefs, Ria